سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بانوان در حماسه بزرگ اربعین نقش آفرینی می‌کنند

معاون سیاسی فرماندار شهرستان دشت آزادگان گفت: نقش بانوان در برپایی حماسه اربعین حسینی غیرقابل انکار است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، جلسه ستاد اربعین ویژه بانوان، امروز، چهارشنبه ۳ مهرماه در محل فرمانداری شهرستان دشت آزادگان به ریاست پور عاطف معاون سیاسی فرماندار شهرستان، فرماندار شهرستان هویزه و مدیر کل امور بانوان استانداری خوزستان برگزار شد.

پور عاطف در این جلسه با اشاره به نقش تاثیر گذار بانوان در عرصه‌های مختلف فرهنگی، علمی، اقتصادی گفت: امروز بانوان ما در نظام جمهوری اسلامی از جایگاه والای برخوردارند.

او همچنین با اشاره به نزدیک شدن مراسم اربعین حسینی بیان کرد: بانوان در حماسه بزرگ اربعین حسینی نقش فعالی دارند و در مواکب در طبخ غذا تا پختن نان و میزبانی از زائرین و ارائه خدمات سهم بسزایی ایفا می‌نمایند و با الگو قرار دادن حضرت زینب (س) در خدمات رسانی به زوار اربعین حسینی مجدانه تلاش کنند.

این مقام مسئول اظهار داشت: بحمدالله دشت آزادگان از بانوان متعهد و مومن برخوردار است که انتظار می‌رود این خواهران رسالت خود را که همانا رسالت حضرت زینب کبری می‌باشد به نحو احسن انجام دهند.

در ادامه این جلسه، حبیب عفری فرماندار هویزه تصریح کرد: خوشبختانه بانوان مومنه ما چه در شهرستان هویزه و چه در دشت آزادگان رسالت خود را در زمینه‌های مختلف فرهنگی؛ مذهبی؛ دینی و خدمات رسانی به اربعین حسینی به خوبی داده و می‌دهند و این جای تقدیر استو

او از بانوان خواست برای بهتر خدمت کردن به زوار از همکنون با فراهم نمودن امکانات لازم برنامه ریزی نمایند.

فرانک موسوی مدیر کل امور بانوان استانداری خوزستان در این جلسه با ابراز خرسندی از حضور در میان بانوان موکب دار شهرستان دشت آزادگان و هویزه گفت: خدمت کردن به زوار اربعین حسینی افتخاری است برای مردم دشت آزادگان و هویزه، بویژه بانوان ولایی که با مشارکت خیلی خوبی که در این عرصه دارند با پیروی از حضرت زینب (س)، خط مشی خود را که همانا ادامه راه امام حسین (ع) ثابت کردند.

او در ادامه سخنان خود خواستار اهتمام هر چه بیشتر بانوان به اربعین حسینی شد و به لزوم همکاری ستاد اربعین در تامین امکانات مورد نیاز بانوان موکب دار شهرستان‌های دشت آزادگان و هویزه تاکید کرد

انتهای پیام/گ

نقش بانوان در راهپیمایی اربعین حسینی انکارناپذیر است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.