سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سپاهان مدعی لیگ برتر امسال/بازی پرسپولیس و سپاهان غیر قابل پیش‌بینی است

کارشناس فوتبال اصفهان گفت: سپاهان با توجه به بازی های خوبی که در هفته های گذشته لیگ داشته است، یکی از مدعیان لیگ برتر امسال است.

حسین چرخابی سرمربی تیم سپاهان نویندر گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ، با اشاره به بازی‌های ۴ هفته‌ی گذشته این تیم عنوان کرد: سپاهان مدعی قهرمانی لیگ برتر امسال است که البته تا قهرمان شدن فاصله‌ای زیاد دارد.

او در خصوص نقاط قوت این تیم اظهار کرد: خط دفاعی و دروازه بان خوب این تیم نشان می‌دهد برخلاف فصل قبل دفاع تیمی خوبی دارد و تیمی است که در چهار هفته‌ی گذشته گل نخورده است.

کارشناس فوتبال اصفهان هجومی بودن تیم سپاهان را از ویژگی‌های خوب این تیم برشمرد و گفت: سپاهان باید بتواند به گونه‌ای برنامه ریزی کند تا از موقعیت‌های خوب خود گل بگیرد.

چرخابی با اشاره به پیش رو داشتن تیم پرسپولیس اظهار کرد: بازی پرسپولیس در زمان مربی گری برانکو خیلی خوب بوده و این تیم در حال حاضر بازی خیلی خوبی نداشته است.

او با بیان اینکه بازی بین پرسپولیس و سپاهان غیر قابل پیش بینی است، عنوان کرد: اگر بازی پرسپولیس در مقابل سپاهان، شبیه بازی در مقابل استقلال باشد، شانس برد سپاهان بیشتر است البته این برد در صورتی است که سپاهان بازی را به دست گیرد.

 
 
انتهای پیام/ی

پیش بینی بازی سپاهان و پرسپولیس

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.