سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

از ۱۷ مهر ماه؛

مرز های خوزستان روی کامیون‌های حامل بار بسته می‌شود

ناظر گمرکات خوزستان از ممنوع شدن تردد کامیون‌ها و تریلر‌های حامل کالا‌های صادراتی ایران در پایانه‌های چذابه و شلمچه از روز ۱۷ مهر خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، غلامرضا بلوطی میرزا ناظر گمرکات خوزستان گفت: تردد کامیون‌ها و تریلر‌های حامل کالا در مسیر‌های منتهی به مرز‌های چذابه و شلمچه در زمانی که زائران اربعین با خودرو‌های سواری و عمومی و نیز با پای پیاده به سمت پایانه‌های مرزی در حرکت هستند احتمال بروز خطرات و حوادث رانندگی را افزایش می‌دهد و به مصحلت نیست.

او افزود: تردد کامیون‌ها و تریلر‌های حامل کالا‌های صادراتی ایران در پایانه‌های مرزی چذابه و شلمچه از روز ۱۷مهر تا سوم آبان (دهم تا ۲۶ صفر) به دلیل تردد زائران اربعین ممنوع خواهد بود.

بلوطی میرزا بیان داشت:  تجار و بازرگانان عراقی نیز در ایام اربعین فعالیت تجاری خود را متوقف می‌کنند و تجار ایرانی نیز در این ایام تمایلی به فعالیت ندارند.

ناظر گمرکات خوزستان تصریح کرد: تا حدود ۱۷ روز، پایانه‌های صادراتی چذابه و شلمچه تعطیل شوند هرچند واحد‌های گمرکی مایل به تعطیلی نیستند.

این مقام مسئول گفت:اگر چنانچه مسیر‌های تردد زائران اربعین حسینی و کامیون‌های صادراتی به عراق تفکیک شود امکان ادامه فعالیت گمرکی در پایانه‌های چذابه و شلمچه در ایام اربعین فراهم خواهد شد.

انتهای پیام/م

تردد کامیون و تریلر در پایانه های مرزی ممنوع شد

برچسب ها: اربعین ، وضعیت راهها
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.