سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشترکان غیرمجاز آب به دستگاه قضا معرفی می‌شوند

معاون درآمد و امور مشترکین آبفای خوزستان گفت: مشترکان غیرمجاز آب شناسایی و به دستگاه قضا معرفی می‌شوند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محسن درفشان معاون درآمد و امور مشترکین شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: مشترکان غیرمجاز آب در شهر‌های استان شناسایی و به دستگاه قضایی معرفی می‌شوند که قطع تنشعاب و جریمه نقدی در اختیار آن‌ها است.

او افزود: طرح تبدیل انشعابات غیرمجاز آب به مجاز و بخشودگی جریمه دارندگان اینگونه انشعابات تا پایان مهر ماه تمدید شد و افرادی که در فرصت اعلام شده اقدام کنند؛ علاوه بر بخشودگی جرایم انشعابات غیرمجاز، هزینه حق انشعاب را نیز بصورت اقساط پرداخت خواهند کرد..

درفشان بیان داشت: یک پنجم مشترکان آب استان به صورت غیرمجاز از شبکه‌های موجود استان نسبت به برداشت آب اقدام می‌کنند.

معاون درآمد و امور مشترکین شرکت آب و فاضلاب خوزستان تصریح کرد: تلاش‌ها و اقدام‌های لازم برای مدیریت شبکه توزیع آب در شهر‌های مختلف این استان با جدیت در حال انجام است و گروه‌های سیار شرکت آب و فاضلاب خوزستان در تمامی شهر‌های تحت پوشش با هرگونه انشعاب آب غیرمجاز بشدت برخورد می‌کنند.

این مقام مسئول گفت: انشعاب‌های غیرمجاز علاوه بر افزایش بی رویه مصرف آب سبب بروز خسارت‌هایی به شبکه توزیع و تأسیسات شرکت آبفای خوزستان شده است.

او ادامه داد: مصرف آب از انشعاب غیرمجاز به لحاظ قانونی و شرعی جایز نیست و این گونه انشعاب‌ها منجر به اخلال در خدمات رسانی منظم و تضیع حقوق سایر مشترکان، آلودگی در شبکه توزیع آب، کاهش عمر مفید شبکه توزیع آبرسانی و همچنین به دلیل برداشت بی رویه منجر به افت فشار آب در شبکه توزیع می‌شود.

انتهای پیام/م

برخورد با انشعابات غیر مجاز آب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.