سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی تهران بزرگ:

سربازان از سرمایه‌های واقعی این سرزمین هستند

سردار مصدق گفت: سربازان از سرمایه‌های واقعی این سرزمین هستند که می‌توانند آینده کشور را بسازند.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار مسعود مصدق معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در همایش بزرگداشت روز سرباز در ابتدا با تبریک آغاز هفته‌ی دفاع مقدس و هم چنین روز سرباز بیان داشت: شما سربازان عزیز که امروز رشادتمندانه در حال خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستید فرزندان عزیز و سرمایه‌ها واقعی این سرزمین هستید.

وی افزود: بلاشک هر کشور و ملتی بهترین و مهم‌ترین سرمایه گذاری‌های خود را روی نسل جوان خود انجام می‌دهد، چرا که این نسل جوان در واقع نسلی، پویا و سرزنده است که می‌تواند آینده کشور را بسازد.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی تهران بزرگ افزود: توصیه من به همه شما جوانان عزیز و سربازان رشید این مرز و بوم، این است که از دوران سربازی خود به نحو شایسته با کشب تجارب دیگر همرزمان خود و پیدا کردن دوستانی خوب و شایسته استفاده و این دوران را برای خود دوران خوبی بدانید و سعی کنید خاطرات خوشی برای خود و دیگر دوستانتان بسازید.


بیشتر بخوانید: باند سرقت خودرو در بزرگراه تهران - قم منهدم شد


وی با اشاره به اینکه در دنیای امروز که پر از تهدید‌ها و آسیب‌های مختلفی حقیقی و مجازی است، عنوان داشت: توصیه من به شما فرزندان برومند این سرزمین آن است که با تقویت ایمان و توکل به خداوند بزرگ و همچنین توسل به ائمه اطهار علیهم السلام خود را از این گزند‌ها و آسیب‌ها ایمن بدارید.

سردار مصدق در ادامه سخنان خود با خطاب قرار دادن فرماندهان یگان‌های سربازی، اظهار داشت: به سربازان احترام بگذارید و فراموش نکنید که باید به نحو شایسته‌ای در تربیت و شکوفایی سربازان تلاش کنید و فراموش نکنید که فرمانده‌ای که بعد از اتمام دوران خدمت از او به نیکی یاد می‌کنند یقینا حسنه‌ای ماندگار در کارنامه زندگی خود بر جای گذاشته است.

وی افزود: از خداوند منان برای شما جوانان عزیز توفیق روز افزون مسئلت و آرزو دارم همه شما عزیزان در اعتلا و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی کوشا و موفق باشید.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.