سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرماندار سمنان خبرداد؛

ایجاد ۹ موکب برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین

سید عباس دانایی گفت : موکب‌های خدمت‌رسانی به زائران اربعین در کشور عراق و ایران به زائران خدمات اسکان و غذا ارائه می‌کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سید عباس دانایی فرماندار سمنان  در نشست ستاد اربعین شهرستان سمنان ضمن بیان اینکه ۹ موکب برای ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی از مرکز استان اعزام می‌شوند، گفت : ۳۴ موکب از استان سمنان در اربعین حضور خواهند داشت که سهم مرکز استان ۱۳ موکب است.

او افزود: از این تعداد ۱۳ موکب از مرکز استان حضور پیدا خواهند کرد که ۹ موکب به‌صورت شهرستانی و چهار موکب به‌صورت استانی و مشترک ارائه خدمت خواهند کرد.

فرماندار سمنان گفت: اسکان و تغذیه و عرضه محصولات فرهنگی  در زمره خدماتی است که موکب‌های شهرستان سمنان به زائران اربعین ارائه خواهند کرد.

دانایی همچنین از آمادگی موکب‌ها در پذیرایی زائران استان‌ها و کشور‌های هم‌جوار در سمنان خبر داد و تأکید کرد: خدمت‌رسانی به زائران اربعین به‌واسطه قرارگیری سمنان در مسیر حرم تا حرم، مهر افتخاری است که مردم سمنان به آن می‌بالند.

او همچنین از راهپیمایی بزرگ اربعین به مثابه یک رویداد عظیم فرهنگی یاد کرد و گفت: باید تمهیدات لازم برای برپایی باشکوه این همایش سالانه عظیم، اتخاذ شود.

انتهای پیام/ح

۳۴ موکب از استان سمنان در اربعین حضور خواهند داشت

برچسب ها: محرم98 ، اربعین
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.