سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده مجلس شهرستان‌های کهگیلویه گفت:

مشکلات شهرداری‌های کهگیلویه با همکاری سازمان شهرداری‌ها رفع می‌شود

نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام ولنده در مجلس گفت: با همکاری رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور مشکلات پرداخت معوقات حقوق کارکنان و برخی از مشکلات شهرداری‌های این چهار شهرستان برطرف خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، عدل هاشمی‌پور با اشاره به نشست روز گذشته با رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور گفت: شهرداری های شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده به دلیل عمق محرومیت و نبود درآمد پایدار با مشکلات زیادی روبرو هستند .

او نبود درآمد پایدار، معوقات حقوق کارکنان، بدهی به تامین اجتماعی و پیمانکاران را از مهم‌ترین مشکلات شهرداری‌ها دانست و گفت: انتظار می‌رود سازمان همیاری توجه ویژه‌ای به این مناطق داشته باشد.

هاشمی‌پور گفت: در این دیدار مهدی جمالی نژاد معاونت عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور و رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور قول مساعد برای تأمین قیر، پول و تجهیزات به شهرداری های این مناطق به ویژه شهرهای زیر ۵۰ هزار نفر جمعیت را داد.

او بیان کرد:  علاوه بر این از محل مالیات بر ارزش افزوده سوخت و همچنین ماده ۵۸ قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت_ الحاق ۲ افزون بر دریافتی‌های مستمر نسبت به پرداخت حقوق و رفع بخشی از مشکلات شهرداری‌ها تا ۱۵ مهرماه جاری قول همکاری نیز داده شد.

هاشمی‌پور نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی ، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی است.

شهرستان کهگیلویه چهارشهرداری، چرام دو، لنده یک  و بهمئی نیز دارای یک شهرداری است.

این شهرستانها بیش از ۲۵۰ هزار نفر جمعیت دارند.

 

انتهای پیام/ط

رفع مشکلات شهرداری های کهگیلویه

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.