سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ضرورت روشنگری در مورد دلایل آغاز جنگ تحمیلی

معاون پرورشی، فرهنگی و هنری اداره کل آموزش و پرورش کرمانشاه بر ضرورت روشنگری در مورد دلایل آغاز جنگ تحمیلی و تداوم آن در "مدارس" تاکید کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،سیدمجتبی موسوی معاون پرورشی، فرهنگی و هنری اداره کل آموزش و پرورش کرمانشاه با اشاره به ضرورت پرداختن به سالهای دفاع مقدس برای آشنایی نسل جوان با رخدادهای دوران جنگ تحمیلی، گفت : پرداختن به این رخدادها می‌تواند در انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان اثرگذار باشد.

او با بیان اینکه دانش آموزان آینده سازان فردای کشور هستند، گفت : دانش آموزان باید در جریان اتفاقات رخ داده در سالهای دفاع مقدس قرار بگیرند.

معاون پرورشی، فرهنگی و هنری اداره کل آموزش و پرورش کرمانشاه با اشاره به تاکید ویژه به تمامی مدارس برای گنجاندن ویژه برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس در برنامه‌ها، افزود: به تمامی بیش از ۴۳۰۰ مدرسه استان کرمانشاه تاکید شده که در هفته دفاع مقدس حال و هوای دفاع مقدسی داشته باشند.

او با اشاره به تدارک حضور راویان و پیشکسوتان دفاع مقدس در مدارس استان، گفت: این افراد با خاطره گویی و روایتگری جنایات رژیم بعثی و ایثار رزمندگان در سالهای دفاع مقدس اجازه نخواهند داد رخدادهای دوران دفاع مقدس به فراموشی سپرده شوند.

او با اشاره به ضرورت روشنگری در مورد دلایل آغاز جنگ تحمیلی و تداوم آن، گفت: دانش آموزان امروز سالهای دفاع مقدس را درک نکرده‌اند، لذا برای اینکه بتوانند در برابر توطئه چینی و شبهه افکنی دشمنان در مورد دلایل شروع و تداوم جنگ تحمیلی ایستادگی کنند، نیاز به روشنگری دارند.

موسوی گفت: از مدیران و مسئولان مدارس خواسته شده تا نشست هایی برای روشنگری در مورد شبهات اینچنینی تدارک ببینند.

 

 

انتهای پیام/د

انتقال فرهنگ ایثار و شهادت

 

برچسب ها: فرهنگیان ، مطبوعات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.