سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هفته پنجم لیگ برتر فوتبال؛

امروز؛ مصاف جنوبی‌ها و شمالی‌ها در جم

پارس جنوبی جم در هفته پنجم لیگ برتر فوتبال، ساعت ۱۸:۳۰ امروز در ورزشگاه تختی این شهر میزبان تیم نساجی مازندران است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، پارس جنوبی جم امروز در حالی به مصاف مهمان خود نساجی مازندران می‌رود که هفته پیش توانست نخستین پیروزی خود را به دست آورد. آن هم پیروزی مقابل سایپا، تیمی که پیش از آن شکست نخورده بود.

پارس جنوبی جم با پیروزی ۳ بر ۲ مقابل سایپا، شش پله صعود کرد و در جایگاه هفتم جدول جای گرفت.

بازی امروز پارس جنوبی جم و نساجی مازندران ساعت ۱۸:۳۰ در ورزشگاه تختی جم آغاز می‌شود.

پارسی‌ها با لباس زرد و نساجی‌ها با لباس قرمز بازی خواهند کرد.

سرمربی پارس جنوبی جم که پیش از این گفته بود چهره واقعی تیمش را باید در هفته سوم- چهارم دید، به طور حتم برای بازی امروز مقابل نساجی مازندران برنامه‌ریزی خوبی کرده است.

فراز کمالوند دیشب در نشست خبری پیش از دیدار با نساجی مازندران گفت: بازی‌های لیگ هرقدر جلوتر می‌رود تیم‌ها شکل بهتری به خودشان می‌گیرند. از لحاظ تاکتیکی و هماهنگی تیمی هم در شرایط بهتری قرار می‌گیرند.

او تیم نساجی را تیم خوبی عنوان کرد و بازی مقابل این تیم را سخت دانست، اما با این حال گفت: با توجه به اینکه میزبان هستیم توانمان را می‌گذاریم تا با سه امتیاز از زمین بیرون بیاییم.

سرمربی پارس جنوبی جم درباره گل نزدن مهاجمان تیمش هم عنوان کرد: ۱۶، ۱۷ بازیکن جدید آمدند. زمان لازم است که خط حمله ما مطلوب شود. همان طور که قول دادم از هفته سوم و چهارم به بعد تیم مان بهتر شود که خداراشکر شد، الان هم قول می‌دهم در هفته‌های آینده خط حمله ما پایش به گلزنی باز می‌شود.

کمالوند گفت: از شرایط اسکان در جم راضی هستیم و مردم این شهر بسیار خوب، خونگرم و میهمان نواز هستند، اما کمی زیر ساخت‌ها ایراد دارد، مثلا زمین تمرین مناسب در اختیار ما باید باشد. ما نباید در زمین اصلی تمرین کنیم که چمن خراب شود. زیرساخت‌ها درست شود از خدایمان است در جم بمانیم.

مشکلات سخت افزاری جم حل شود

حریف امروز پارس جنوبی جم نساجی مازندران است. مازنی‌ها هفته پیش میزبان دیگر نماینده استان بوشهر بودند و توانستند با دو گل شاهین شهرداری بوشهر را شکست دهند. آن‌ها با هفت امتیاز یعنی دو امتیاز بیشتر از پارس جنوبی در رده پنجم جدول هستند.

سرمربی نساجی مازندران در نشست خبری پیش از دیدار این تیم مقابل پارس جنوبی جم گفت: جم مردم خوبی دارد، اما مشکلات سخت‌افزاری گذشته باقی است. توقع داریم هر سال می‌آییم این مشکلات کمتر شود،، اما همچنان مشکل اسکان و هتل و سایر مشکلات وجود دارد. حیف است، امیدوارم مسئولان استانی این مشکل را برطرف کنند.

محمدرضا مهاجری که تا کنون تیمش سه پیروزی و یک تساوی به دست آورده است، افزود: وضعیت تیم‌ها تا هفته هشتم و نهم لیگ مشخص نمی‌شود. امسال به طور کلی بازی راحت نداریم و بازی‌ها سخت است.

او از تیم شاهین شهرداری بوشهر هم مثال زد و گفت: تیم شاهین که هفته قبل مقابل ما شکست خورد، برابر شهرخودرو با وجود اینکه در دقایق ابتدایی اخراجی داد، اما تا لحظات پایانی به خوبی دفاع کرد.

سرمربی تیم فوتبال نساجی بیان کرد: بازی مقابل پارس جنوبی جم نیز سختی خود را دارد، اما تلاش می‌کنیم با دست پر زمین را ترک کنیم.

مهاجری تیمش را جوان و کم هزینه خواند و گفت:، اما همه چیز در فوتبال، هزینه نیست. وقتی ما به جوانان اعتقاد داریم، باید تاوان آن را هم بدهیم. محمدامین رضایی مقابل سایپا روز خوبی نداشت، اما از او حمایت کردیم و توانست هفته گذشته مقابل شاهین شهرداری بوشهر از دروازه محافظت کند وگل نخورد.

او به سابقه بازی تیم‌هایش مقابل پارس جنوبی جم اشاره کرد و افزود: با پدیده به این شهر آمدم و خیلی خوب بازی کردیم. پارسال هم با ماشین‌سازی هر دو بازی را بردیم.

سرمربی نساجی مازندران درباره داوری نیز گفت: همیشه به داوری احترام گذاشته‌ام. آن‌ها هم مشکلات خود را دارند، ولی امیدوارم در بازی تمرکز داشته باشند. ما داور بد نداریم و به طور قطع اگر تمرکز داشته باشند روز خوبی برای خودشان رقم خواهند زد.

انتهای پیام/ک

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.