سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تعطیلی ۸۹ واحد تولیدی در استان همدان

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان از تعطیلی ۸۹ واحد تولیدی در استان خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حمیدرضا متین، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان با اشاره به اینکه از این تعداد ۹ واحد را در دستور کار قرار داریم تا احیا کنیم افزود: در حوزه تسهیلات به واحد‌های تولیدی مشکلی وجود ندارد.

او اظهار داشت: در حوزه تسهیلات، بررسی‌ها و ارزیابی‌ها انجام می‌شود و پرونده‌ها در حال پیگیری است.

متین بیان کرد: پیگیری‌های ما این است که واحد‌ها این تسهیلات را بگیرند و بتوانند به تولید ادامه دهند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان با بیان اینکه بیش از یک هزار میلیارد تومان در کانی‌های غیرفلزی در شهرک صنعتی جوکار ملایر سرمایه گذاری داشتیم عنوان کرد: تسهیلات ارزی شرکت شیشه نیز پرداخت شده است و باقی مانده این تسهیلات در آینده پرداخت می‌شود.

متین ادامه داد: تسهیلات ارزی شرکت شیشه ۷۰ درصد پرداخت شده و ۳۰ درصد آن به دلیل نقل و انتقال پول به مشکلاتی برخورد که در حال رفع است و پرداخت می‌شود.

او با اشاره به پرداخت تسهیلات به شرکت شوکت در رزن تاکید کرد: این شرکت که به بر روی بخاری‌های نسوز و جایگزینی آن‌ها فعالیت می‌کند برای کم مصرف شدن گاز در کشور هم در تلاش است.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان همدان در ادامه با بیان اینکه احیای واحد‌های راکد را در دستور کار قرار داریم گفت: پیگیری می‌کنیم که واحد‌های راکت به چرخه تولید بازگردند.

او اضافه کرد: در تویسرکان به جد پیگیر هستیم تا واحد راکت، احیا و با شرایطی که به آن تعلق می‌گیرد بتواند به چرخه تولید بازگردند.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان همدان افزود: در طول شش ماهه اول سال توانستیم ۲۲ واحد را به چرخه تولید بازگردانیم.

او با بیان اینکه ۶ واحد تغییر مالکیت دادند و برای دریافت تسهیلات به بانک معرفی شدند عنوان کرد: تولید در مجموع نه تنها در استان بلکه در کشور رونق داشته است.
انتهای پیام/ج


۸۹ واحد تولیدی در استان همدان غیر فعال هستند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.