سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان:

۸ مسابقه کتابخوانی ویژه نوجوانان در استان سمنان برگزار شد

حسین شاکری گفت : هشت مسابقه کتابخوانی ویژه نوجوانان به مناسبت هفته دفاع مقدس در استان سمنان برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، حسین شاکری مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان با بیان اینکه هشت مسابقه کتابخوانی ویژه نوجوانان در هشت شهرستان استان به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد، گفت : اجرای طرح «شهید شهر من» ویژه دانش‌آموزان نوجوان از دیگر برنامه‌های این اداره کل در هفته دفاع مقدس است.

او افزود: در راستای اجرای طرح «شهید شهر من»، دانش‌آموزان به معرفی شهید شهر محل سکونت خود می‌پردازند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان اجرای فعالیت‌های متنوع فرهنگی شامل برگزاری نمایشگاه کتاب در کتابخانه‌ها، دعوت از رزمندگان و خانواده شهدا برای حضور در کتابخانه‌ها، برگزاری کارگاه قصه‌گویی، جمع‌خوانی کتاب و نشست کتاب‌خوان، حضور کتابداران در مدارس و صدای مرکز سمنان برای معرفی کتاب‌های حوزه دفاع مقدس را ازجمله برنامه‌های این اداره کل در هفته دفاع مقدس دانست.

شاکری با اشاره به رشادت‌های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در جنگ تحمیلی، گفت: کتابخانه‌های عمومی و کتابداران به‌عنوان جهادگران فرهنگی وظیفه حفظ، نگهداری و اشاعه فرهنگ دفاع مقدس را برعهده دارند.

او  با تأکید بر اینکه کتابخانه‌ها سنگر‌های فرهنگی هستند، خاطرشان کرد: در حال حاضر وظیفه حراست از فرهنگ دفاع مقدس و مبارزه با تهاجم فرهنگی از وظیفه کتابخانه‌ها محسوب می‌شود.

انتهای پیام/ح

برگزاری هشت مسابقه کتابخوانی ویژه نوجوانان به مناسبت هفته دفاع مقدس در استان سمنان

برچسب ها: دفاع مقدس ، بازار نشر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.