سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

موکب حضرت فاطمه زهرا سلام الله علی‌ها در نجف اشرف مستقر می‌شود

جانشین رئیس ستاد هماهنگی اربعین حسینی در خراسان شمالی گفت: این موکب به همت مردم شهرستان‌های اسفراین، جاجرم و مجموعه ادارات این شهرستان‌ها مدیریت و پشتیبانی می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،  ولی الله حیاتی، جانشین رئیس ستاد هماهنگی اربعین حسینی در خراسان شمالی از استقرار چهار موکب ویژه راهپیمایان اربعین حسینی در مرز مهران، نجف اشرف و کربلا خبر داد و گفت: موکب شهدای خراسان شمالی با پشتیبانی مردم شهرستان‌های شیروان، فاروج، راز و جرگلان و ادارات و دستگاه‌ها در مرز مهران مستقر می‌شود.

او  همچنین از استقرار موکب حضرت فاطمه زهرا سلام الله علی‌ها در نجف اشرف برای اولین بار خبر داد و گفت: این موکب به همت مردم شهرستان‌های اسفراین، جاجرم و مجموعه ادارات این شهرستان‌ها مدیریت و پشتیبانی خواهد شد که هم پخت غذای گرم و هم استراحتگاه موقت دارد.

حیاتی، به استقرار دو موکب اصحاب خراسانی و قمر بنی هاشم در کربلای معلی اشاره کرد که اولین موکب با مدیریت مردم بجنورد و موکب قمربنی هاشم به همت مردم شهرستان مانه و سملقان پشتیبانی خواهد شد.

معاون سیاسی و امنیتی و اجتماعی خراسان شمالی، اظهارداشت: موکب مرز مهران از ۱۳ تا ۳۰ مهر و موکب‌های نجف و کربلا از ۱۶ تا ۲۷ مهر فعال هستند و به زائران خدمت رسانی خواهند کرد.

جانشین رئیس ستاد هماهنگی اربعین حسینی در خراسان شمالی، به ثبت نام چهارهزار و ۱۳۰ زائر اربعین اشاره و تأکید کرد: باید اطلاع رسانی کامل صورت گرفته و زائران توجه داشته باشند حتما در سامانه سماح ثبت نام و هم مبادرت به اخذ بیمه کنند که اگر این مراحل انجام نشود امکان خروج از مرز را ندارند.

انتهای پیام/ه

موکب حضرت فاطمه زهرا سلام الله علی‌ها در نجف اشرف مستقر می‌شود

برچسب ها: اربعین ، عراق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.