سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۴۵۸ واحد مسکونی در مناطق سیل زده شیروان احداث می‌شود

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شیروان گفت: عملیات ساخت ۴۵۸ واحد مسکونی در مناطق سیل‌زده شهرستان شیروان که بر اثر سیل اواخر پارسال و بهار امسال دچار خسارت شده، از ابتدای هفته جاری آغاز شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، عزیز ابراهیمی رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شیروان افزود: بازه زمانی ساخت این واحد‌ها یکساله است و برای ساخت هر واحد مسکونی ۵۵۰ میلیون ریال تسهیلات پرداخت می‌شود که از این میزان ۲۱۰ میلیون ریال کمک بلاعوض است

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شیروان مدت زمان بازپرداخت تسهیلات را ۱۲ ساله با کارمزد چهار درصد عنوان کرد و گفت: واحد‌های مسکونی خسارت دیده سیل زدگان در سه بخش مرکزی، سرحد و قوشخانه است.

ابراهیمی با اشاره به اینکه هر فردی که اقدام به ساخت واحد مسکونی خود کند در دو مرحله، ۱۶۰ پاکت سیمان رایگان به وی تحویل داده می‌شود، گفت: با ساخت این میزان واحد مسکونی، هزار و ۸۳۹ نفر از منازل مقاوم برخوردار می‌شوند.

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شیروان گفت: بانک‌ها در پرداخت تسهیلات مشارکت خوبی دارند که انتظار می‌رود ساکنان روستایی زودتر اقدام به اخذ تسهیلات کنند.

هم اکنون از جمعیت ۱۵۷ هزار نفری شیروان، ۶۸ هزار نفر در قالب ۱۸ هزار خانوار در نواحی روستایی سکونت دارند.

انتهای پیام/ه

۴۵۸ واحد مسکونی در مناطق سیل زده شیروان احداث می‌شود

برچسب ها: سیل ، حوادث
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.