سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کادرسازی و نقش‌آفرینی دو مأموریت عمده بسیج دانشجویی است

مسؤول ناحیه بسیج دانشجویی استان اصفهان گفت: کادرسازی و نقش‌آفرینی دو مأموریت عمده بسیج دانشجویی در دهه پنجم انقلاب اسلامی است و عرصه‌های فعالیت بسیج دانشجویی از فضای کوچک در منطقه دور افتاده تا عرصه‌های بین‌المللی مانند مسأله نیجریه در گذشته را شامل می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،محمد حسین کفعمی مسؤول ناحیه بسیج دانشجویی استان اصفهان دیروزدر مراسم تکریم و معارفه مسؤول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان اظهار کرد: مطالبه رهبری از بسیج دانشجویی زمینه سازی تشکیل دولت جوان حزب‌اللهی است و طرح تحول بسیج دانشجویی رابر همین اساس تدوین کرده‌ایم.

مسؤول ناحیه بسیج دانشجویی استان اصفهان تصریح کرد: کادرسازی و نقش‌آفرینی دو مأموریت عمده بسیج دانشجویی در دهه پنجم انقلاب اسلامی است و عرصه‌های فعالیت بسیج دانشجویی از فضای کوچک در منطقه دور افتاده تا عرصه‌های بین‌المللی مانند مسأله نیجریه در گذشته را شامل می‌شود.

او یادآور شد: منفعت‌گرایی برای مردم و انقلاب، مدیریت جهادی، کمک به مسؤولان و جهاد علمی، جامعیت تکلیف و عرصه، دشمن‌ستیزی، تکلیف‌گرایی، پیش‌روندگی و پیش‌برندگی از اصول تحولی در طرح جدید بسیج دانشجویی است.

کفعمی در تشریح بعد اعانه مسؤولان بیان کرد: بسیج دانشجویی گرچه مطالبه‌گر است و عملکرد مسؤولان را بدون هیچ محافظه‌کاری نقد منصفانه می‌کند، ولی این به معنای تقابل آن با یکدیگر نیست، بلکه بسیج دانشجویی با توجه به ریشه دانشی و دانشگاهی خود ارتباط علمی با مسؤولان را حفظ کرده و تکیه‌گاه آن‌ها در اداره امور جامعه و اثبات کارآمدی نظام است.

مسؤول ناحیه بسیج دانشجویی استان اصفهان با اشاره به لزوم تعامل بسیج دانشجویی با دیگر تشکل‌ها اضافه کرد: بسیج دانشجویی سایر تشکل‌های هم‌راستا با انقلاب را نه تنها رقیب خود نمی‌داند بلکه نسبت به جهت‌دهی آن‌ها احساس مسؤولیت کرده و باید با تعاملی منطقی و استدلالی از ظرفیت‌های آنان استفاده کنند.

او عنوان کرد: جبهه‌شدن به معنای وحدت‌رویه هسته، کنش‌گری خلاق و آتش به اختیار، مسأله محوری محله‌ای، منطقه‌ای و ملی و اجتماعی شدن که همان نزدیک شدن به مردم و گرفتن مسأله از آن‌هاست راهبرد‌های اعتلای اثربخشی بسیج در جامعه هستند.

در مراسم تکریم و معارفه مسؤول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از زحمات حامد محزونی تقدیر و وحید ضرغامی به عنوان مسؤول حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان معارفه شد.

انتهای پیام/م

 

مراسم تکریم و معارفه مسؤول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان

برچسب ها: بسیج ، اخباردانشجویی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.