سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قالیباف در خراسان جنوبی:

انقلاب اسلامی ما ریشه در نهضت حسینی دارد

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: اگر امروز در اقتصاد با مشکل مواجه هستیم برای این است که در مسیر سنت‌های الهی حرکت نکرده‌ایم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ،محمدباقر قالیباف عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در یادواره شهدای شهرستان فردوس گفت: دفاع مقدس به ما نشان داد مشکل امروز اقتصاد کشور، حرکت نکردن در مسیر سنت های الهیکه باید روی پای خودمان بایستیم و امروز نیز باید اقتصاد را بر اساس توان درونی مدیریت کنیم.

او افزود: مشکل اقتصاد ما پول نیست بلکه مشکل ما این است که نمی خواهیم اقتصادمان مردمی شود، ‌ما در اقتصاد منطبق بر سنت های انقلاب و آموزه های قرآنی عمل نکرده ایم.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: ‌ما قبول داریم که تحریم به اقتصاد ما ضربه زده اما اینکه بگوییم راه چاره ندارد درست نیست بلکه اگر ایمان به خدا داشته باشیم، استقلال و عزت خود را حفظ کنیم و مدیریت ‌ها اصلاح شود می توانیم با همین ظرفیت کشور و با همین تحریم ها در یک برنامه پنج ساله،‌ اقتصاد کشور را به ثبات برسانیم چرا که امروز مردم خواهان ثبات و آرامش در اقتصاد هستند.

قالیباف با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ما ریشه در نهضت ‌حسینی دارد، ‌گفت: یکی از بزرگ ترین آوردهای نهضت امام حسین( ع ) این بود که مفهوم واقعی و عینی شهادت را برای بشریت به ارمغان آورد.

او با اشاره به اینکه ‌زندگی تک تک شهدا هر کدام به تنهایی الگو و درس برای جوانان و جامعه امروزی است افزود: ‌اهمیت دفاع مقدس از اهمیت انقلاب کمتر نیست و تداوم،‌ صدور انقلاب اسلامی و عزت مسلمین در گرو هشت سال دفاع مقدس است.

قالیباف  گفت: ‌ما انقلاب اسلامی را صادر می کنیم و قصد کشورگشایی نداریم بلکه مفهوم زندگی، منطق شهادت ‌و ‌قرآن را به همه انسان ها منتقل می کنیم.

امام جمعه فردوس  هم  با بیان اینکه این ‌شهرستان ٢٠٠ شهید تقدیم انقلاب کرده است گفت: خصیصه مهم مردم این شهرستان ولایتمداری  است که سبب ایجاد وحدت در بین مردم شده است.

انتهای پیام/ک

مشکل امروز اقتصاد کشور، حرکت نکردن در مسیر سنت های الهی

 

برچسب ها: دفاع مقدس ، شهید
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.