سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رهبر انقلاب مردم بحرین:

ایران الگویی برای دیگر ملت ها

رهبر شیعیان بحرین گفت: ملت ایران امت اسلامی است که معلم دیگر امت ها است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان ،رهبر شیعیان بحرین گفت: ملت ایران امت اسلامی است که معلم دیگر امت ها است.

شیخ عیسی قاسم رهبر انقلاب مردم بحرین در همایش بصیرتی پیروزی‌های جبهه مقاومت در بندرعباس افزود: امت اسلامی، امتی است که برای خواست خدا عمل می‌کند و برای غیر خدا تلاش نمی‌کند و تلاش‌هایش برای اقامه ایمان و عدالت است.

او گفت: شما امتی هستید که معلمی برای دیگر امت‌ها می‌باشید و افرادی هستید که علم اخروی را در پیش گرفته اید و مطمئن باشید این علم بر دیگر علم‌ها پیروز می‌شود.

شیخ عیسی قاسم افزود: شما امت اسلامی هستید که بصیرت و حکمت دارد و نسبت به ظرفیت‌های موجود تصمیم درست می‌گیرد و فقط بصیرت ندارد بلکه بصیرت‌ها دارد.

او گفت: ایمان بدون عزت ممکن نیست و ایمان همیشه همراه با عزت است و این عزت برای مسلمین است که شما در راه آن هستید.

رهبر شیعیان بحرین گفت: برای دفاع از امت اسلامی آماده باشید و با هر شرایطی چه در باران و چه در روز‌های آفتابی جهاد کنید، زیرا دین اسلام با دشمنان زیادی مواجه است و قدرت‌های طاغوتی، شهوانی و فساد از دشمنان امت اسلامی هستند.

او افزود: این امت باید هر لحظه آماده باشد و طبق آیات قرآن با جان و مالتان جهاد کنید که راه مومنان و متقیان است.

شیخ عیسی قاسم گفت: وقتی امتی، امت حق و مطیع ولایت است، امتی است که مورد رضایت باری تعالی است؛ امت اسلامی ما آموزش دهنده دیگر امت‌ها است و این مسئله موجب افتخار است.

منبع: فارس

انتهای پیام/ز

سخنان رهبر شیعیان بحرین در بندرعباس

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.