سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس شورای شهر تهران

زنده ماندن حماسه دفاع مقدس به خاطر تلاش نویسندگان است

هاشمی گفت: اگر نویسندگان و تصویر برداران جنگ نبودند امروز حماسه دفاع مقدس را نمی‌توانستیم زنده نگه داریم.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، محسن هاشمی رفسنجانی رئیس شورای شهر تهران عصر امروز در مراسم بزرگداشت خبرنگاران وعکاسان دفاع مقدس که در سالن ایران زمین شورای شهر تهران برگزار شد با بیان اینکه در آغاز هفته دفاع مقدس هستیم گفت:این مقطع تاریخی نه تنها در تاریخ کشور ماندگار می‌ماند بلکه در تاریخ معاصر ما هم بی نظیر است زیرا که شاهد فداکاری ملت در جهت دفاع از اعتقادات و تمامیت ارضی کشور هستیم و این موضوع یک الگو را به جهان نشان می‌دهد.

رئیس شورای شهر تهران با بیان اینکه گرامیداشت هفته دفاع مقدس تنها تکریم شهدا و ایثارگران نیست، گفت:گرامیداشت دفاع مقدس صیانت از سرمایه‌های انسانی و صیانت از یک حماسه است و صیانت از یک حماسه کمتر از خود حماسه سازی نیست و این اهالی رسانه هستند که اگر چه اسلحه  به دست نگرفتند و شهید نشدند ولی نقشی کمتر از آنها هم نداشتند.

او با اشاره به نزدیک بودن به ایام شهادت امام سجاد (ع) گفت: اگر ابشان و حضرت زنیب (س) پیام کربلا را منتشر نمی‌کردند واقعه کربلا زنده نمی‌ماند و بنی امیه هم آن واقعه را در کربلا دفن می‌کرد.

او تصریح کرد: اگر نویسندگان و تصویربرداران هنرمند نبودند تا از طریق فیلم و قلم ایثار گری ‌ها را نشان دهند امروز این حماسه را نمی‌توانستیم ببینم.

رئیس شورای شهر تهران  در پایان خاطر نشان کرد: آیت الله هاشمی رفسنجانی علاوه بر مسئولیت جنگ خودش هم راوی جنگ بود و در خاطرات خود موضوعات جنگ را نوشته است.

انتهای پیام /

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.