سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

از سوی کمیته فنی هیئت کوهنوردی استان اصفهان؛

علت سقوط کودک سنگ‌نورد اصفهانی اعلام شد

علت حادثه سقوط کودک سنگ نورد اصفهانی از سوی کمیته فنی هیئت کوهنوردی استان اصفهان اعلام شد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان نشست کمیته فنی هیئت کوهنوردی استان اصفهان برای بررسی علت سقوط سنگ نورد نونهال امروز برگزار و مقصران آن مشخص شدند.

بیانیه کمیته فنی به شرح زیر است:

۱- خطای انسانی در مرحله اول توسط حمایت‌چی اتفاق افتاده که در مورد نونهال نفر دوم {آرمان غیاثی}، سرداور باید شخصا هارنس (صندلی فرود) را کنترل یا تفویض اختیار به داور مسیر می‌نمود تا موارد خطا و ایمنی را کنترل نهایی می‌کرد و متأسفانه این مورد توسط سرداور صورت نپذیرفته است.

۲- دیواره سالن برگزاری مسابقات سنگ‌نوردی در حد استاندارد لازم برای انجام مسابقات نبوده و تشک‌های آن به تعداد کم و غیراستاندارد بوده است و در کل ایمنی مسیر صعود رعایت نشده است.

۳- این مسابقات بدون هماهنگی و اخذ مجوز از هیئت استان برگزار شده است و سالن ورزشی ایثار فولادشهر بدون دریافت مجوز اقدام به برگزاری مسابقه و در اختیار قراردادن آن مکان ورزشی نموده است.

۴_عدم اطلاع رسانی از سوی برگزار کنندگان مسابقه در مورد حادثه به هیئت استان، اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان و فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی

۵- برگزار کنندگان مسابقات باشگاه از کهن می‌باشد که دارای پروانه فعالیت رسمی از اداره کل ورزش وجوانان استان اصفهان تا تاریخ 25//1399 می‌باشد.

۶- کادرفنی اجرای مسابقات دارای کارت مربیگری مرتبط با این رشته و دوره بازآموزی را سپری کردند.


بیشتر بخوانید: جدیدترین وضعیت کودک ۸ ساله سقوط کرده در باشگاه سنگ‌نوردی + فیلم


انتهای پیام/

 

حادثه دلخراش سقوط کودک سنگنورد در اصفهان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.