سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توزیع پنج هزار بسته نوشت افزار ایرانی _ اسلامی بین دانش آموزان نیازمند سرخس

دبیر موسسه خیریه کارکنان شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد از توزیع پنج هزار بسته نوشت افزار ایرانی _ اسلامی در بین دانش آموزان نیازمند سرخس خبرداد.

محمد زاهد دبیر موسسه خیریه کارکنان شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، گفت: در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی و توجه به جامعه پیرامون پالایشگاه، با کمک همکاران عضو موسسه خیریه کارکنان پالایشگاه در سومین سال متوالی، تعداد پنج هزار نوشت افزار ایرانی _ اسلامی خریداری و همزمان با اولین روز از مهرماه و شروع سال تحصیلی ۹۸ تحویل ارگان‌های آموزش و پرورش، کمیته امداد و بهزیستی سرخس گردید.

او تصریح کرد: این هدایا شامل انواع لوازم التحریر است که در بین دانش آموزان مقطع دبستان تا متوسطه در چهار گروه بسته بندی و تحویل ارگان‌های ذیربط شد تا هیچ دانش آموزی به دلیل عدم بضاعت در تامین اقلام نوشت افزار، از تحصیل باز نماند.

دبیر موسسه خیریه کارکنان شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد گفت: در ادامه ارزش مالی این هدایا را دو میلیارد و دویست میلیون ریال اعلام کرد و گفت: توزیع بسته‌های نوشت افزار در دو نوبت انجام می‌گیرد و در دومین مرحله تعداد یک هزار بسته نوشت افزار توسط بنیاد برکت شهرستان تامین و ۵۰۰ بسته دیگر آن که توسط همکاران خیر و نیکوکار به غرفه مهربانی چهارمین نمایشگاه عرضه نوشت افزار اهدا گردیده است در بین دانش آموزان بی بضاعت توزیع خواهد شد.

زاهد افزود: همکاران ما در مجموعه خیریه پالایشگاه با برپایی غرفه مهربانی تلاش می‌نمایند تا کمک‌های مالی کارکنان و شهروندان را به صورت بن خرید نمایشگاه یا خرید نوشت افزار توسط خیرین جمع آوری و با هماهنگی آموزش و پرورش در بین دانش آموزان کم بضاعت توزیع نمایند.

انتهای پیام // م. ه
 


توزیع پنج هزار نوشت افزار در بین دانش آموزان سرخسی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.