سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای ۲۶ پروژه عمرانی در شهرک‌هاو نواحی صنعتی

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی از اجرای ۲۶ پروژه عمرانی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی در پنج ماهه اول امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مسعود مهدی زاده مقدم مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی در بازدید از پروژه‌های شهرک‌های صنعتی سبزوار، گفت: ایجاد زیرساخت‌ها و فراهم کردن آن برای احداث و راه اندازی واحد‌های صنعتی و تولیدی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان، یکی از دغدغه‌های اصلی شرکت شهرک‌های صنعتی استان بوده تا با تجهیز و تکمیل پروژه‌ها نیاز اساسی صنعتگران را تأمین کنیم.

او ادامه داد: از ابتدای امسال ۲۶ پروژه عمرانی با اعتباری معادل ۱۰۸ میلیارد ریال در شهرک‌ها و نواحی صنعتی اجرا شده و نیز پروژه‌های دیگری هم بر اساس اهمیت و اولویت برنامه ریزی شده تا پایان امسال انجام خواهد شد.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی با بیان اینکه پروژه‌ها باید با کمترین هزینه و زمان و بالاترین کیفیت اجرا شود، گفت: تمام پروژه‌هایی که در شهرک‌ها و نواحی صنعتی عملیاتی و اجرایی شده این شاخص‌ها را دارد و نیز کنترل پروژه هم با دقت و نظارت خاصی در روند پیشرفت پروژه انجام می‌شود تا به اتمام برسد.

مهدی زاده با اشاره به اینکه واحد‌های صنعتی سبزوار جزو واحد‌های نمونه استان هستند، افزود: هم اکنون ۹۵ واحد صنعتی با سرمایه گذاری ۱۳۱۲ میلیارد ریال و اشتغالزایی افزون بر ۱۹۰۰ نفر فعالیت می‌کنند.

او ادامه داد: واحد‌های صنعتی شهرک‌های صنعتی سبزوار می‌توانند از ظرفیت‌های تولید در استان بیشتر استفاده کنند و صادرات خود را در این حوزه افزایش دهند، زیرا هم دانش آن را دارند و هم فناوری تا زمینه صادرات محصولات بیشتر در این شهرستان بزرگ فراهم شود.

انتهای پیام//ف. ح
 


واحد‌های صنعتی سبزوار، از نمونه‌های خراسان رضوی است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.