سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صادقی: تراکتور در تهران هم میزبان است/ قرار نیست برابر حریف باتجربه بسته بازی کنیم

سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: هواداران تراکتور به خوبی از تیمشان حمایت می‌کنند و حتی در بازی‌های خارج از خانه شرایط میزبانی را برای تراکتور ایجاد می‌کنند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ابراهیم صادقی سرمربی تیم فوتبال سایپا در نشست خبری قبل از بازی تیم‌های سایپا تهران و تراکتور تبریز در هفته پنجم لیگ برتر بیان کرد: بازی بزرگی با تیم تراکتور داریم. این تیم بازیکنان باتجربه‌ای دارد و هواداران تراکتور به خوبی از تیمشان حمایت می‌کنند و حتی در بازی‌های خارج از خانه شرایط میزبانی را برای تراکتور ایجاد می‌کنند. البته این موضوع انگیزه بازیکنان جوان ما را بیشتر خواهد کرد و همین انگیزه برای بازی با تراکتور به ما کمک می‌کند.


بیشتر بخوانید: صدرنشین به شهر اولین‌ها رسید/ بازگشت دنیزلی به خانه اول در بازی با جوان‌های خودروساز


او درباره آمار خوبی که در دوران بازیگری اش از گلزنی به تراکتور دارد، گفت: تراکتور تیمی است که در دوران بازی بیشترین گل را به آن زدم و پنج بار سابقه گلزنی به آن را دارم، اما هواداران تراکتور همیشه در کمال احترام با من برخورد کردند چه زمانی که با تراکتور در تبریز بازی می‌کردیم و چه در تهران.

او درباره فوتبال تهاجمی سایپا در چهار هفته ابتدایی لیگ برتر اظهار داشت: تیم ما آمار گلزنی خوبی دارد، اما گل‌های زیادی هم خورده است. روی ادامه روند گلزنی مان و اینکه کمتر گل بخوریم کار می‌کنیم. امیدوارم فردا (چهارشنبه) هم بازی خوبی انجام دهیم تا تماشاگران لذت ببرند.


بیشتر بخوانید: ۲ تیمی که دروازه خود را در لیگ برتر فوتبال بسته نگه داشتند


سرمربی تیم سایپا درباره مشکل گلزنی تراکتور و اینکه آیا سایپا برای امتیاز گرفتن از این تیم بسته بازی می‌کند یا خیر، گفت: ما در بازی‌های اخیر نشان داده ایم که دنبال ارائه بازی بسته و فکر کردن به ضد حملات نیستیم. هر بازی استراتژی خاص خودش را دارد، اما درباره استراتژی مقابل تراکتور نمی‌توانیم الان صحبت کنیم. همانگونه که گفتم می‌خواهیم بازی خوبی انجام بدهیم تا هواداران لذت ببرند.

انتهای پیام/ 

نشست خبری ابراهیم صادقی پیش از بازی برابر تراکتور تبریز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.