سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح ۱۴۷ مدرسه مهر در سیستان و بلوچستان

سرپرست اداره‌کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان گفت: ۶۰۲ کلاس درس در قالب ۱۴۷ مدرسه به مناسبت بازگشایی مدارس در سراسر این استان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، وبه نقل از روابط عمومی نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان وبلوچستان؛  رضا سرحدی نیا سرپرست اداره‌کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان اظهار داشت:۶۰۲ کلاس درس در قالب ۱۴۷ مدرسه به مناسبت بازگشایی مدارس در سراسر این استان به بهره‌برداری رسید.

او  ادامه داد: با بهره‌برداری از این مدارس زمینه تحصیل بیش‌از ۱۸ هزار دانش‌آموز سیستان و بلوچستان در فضای آموزشی استاندار فراهم شد.

او افزود: برای ساخت این مدارس بیش‌از هزار و ۴۳ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

سرپرست اداره‌کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان با اشاره به حضور پر رنگ خیران مدرسه ساز در این استان گفت: از مجموع مدارس تحویلی مهر امسال ۱۲۶ مدرسه در قالب ۵۲۲ کلاس درس با اعتبار بیش از ۷۵۰میلیارد ریال توسط خیران نیک‌اندیش ساخته شده است.

او  بیان کرد: سیستان و بلوچستان با توجه به نرخ بالای موالید و جذب بازماندگان از تحصیل همچنان با وجود همه‌ی اقدامات مطلوب انجام گرفته در مدرسه‌سازی به پنج هزار کلاس درس جدید نیاز دارد.

سرپرست اداره‌کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان افزود: از مجموع ۱۸ هزار و ۹۵۴ کلاس درس در این استان ۱۰ هزار و ۵۲۸ کلاس درس نیازمند تخریب، بازسازی و مقاوم سازی است.

انتهای پیام/ع

۱۰ هزار و ۵۲۸ کلاس درس نیازمند تخریب، بازسازی و مقاوم سازی است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.