سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انتقاد بازیکن سابق انگلیس از مسی

بازیکن سابق تیم ملی فوتبال انگلیس از انتخاب لیونل مسی به عنوان برترین بازیکن سال فیفا انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در مراسم انتخاب برترین‌های سال ۲۰۱۹ فیفا که شب گذشته به میزبانی شهر میلان ایتالیا برگزار شد، مسی  با پیشی گرفتن از فن دایک مدافع لیورپول و کریستیانو رونالدو، رقیب دیرینه خود موفق شد بار دیگر عنوان برترین بازیکن مرد سال فیفا را به دست بیاورد.  

در همین حال پُل مرسون بازیکن سابق تیم فوتبال آرسنال از رسیدن عنوان برترین بازیکن سال فیفا به لیونل مسی انتقاد کرده و شایستگی ویرجیل فن دایک برای بردن این عنوان را بیشتر از مسی دانست.


بیشتر بخوانید: مسی مرد سال فوتبال جهان شد/ لیورپولی‌ها بهترین سرمربی و دروازه‌بان جهان را از آن خود کردند


مسی فصل گذشته موفق شد همراه با بارسلونا به قهرمانی لالیگا برسد، اما فن دایک مدافع قرمز‌ها نیز فصل گذشته در ترکیب تیمش درخشش خیره کننده‌ای داشت تا شاگردان کلوپ موفق شوند با شکست بارسلونا در مرحله نیمه نهایی به فینال لیگ قهرمانان و در نهایت قهرمانی این رقابت‌ها دست پیدا کند. به همین دلیل مرسون هافبک سابق توپچی ها( لقب تیم آرسنال) معتقد است که فن دایک بهترین بازیکن فصل گذشته بود و در مراسم برترین‌های شب گذشته در حق این ستاره هلندی اجحاف شده است.

مرسون با انتقاد از انتخاب لیونل مسی به عنوان برترین بازیکن سال فیفا گفت: مسی برنده واقعی نیست. حداقل برای من اینطور نیست. به اعتقاد من فن دایک باید بهترین بازیکن می‌شد. او با لیورپول در لیگ برتر دوم شد اما قهرمانی لیگ قهرمانان را به دست آورد. مسی برای تیمش گل‌های زیادی به ثمر رساند، اما نتوانست کاری کند که بارسلونا به قهرمانی‌های بیشتری برسد.


بیشتر بخوانید: برترین‌های فیفا در فصل ۲۰۱۹ امشب معرفی خواهند شد


او در کنایه‌ای خطاب به لیونل مسی اظهار داشت: نمی‌دانم مسی در بازی برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان که به میزبانی آنفیلد برگزار شد کجا بود.

هافبک پیشین تیم ملی انگلیس در ادامه گفت: من فکر می‌کنم انتخاب مسی می‌تواند برای فن دایک ناامید کننده باشد.  

با این وجود دارن بنت مهاجم سابق تاتنهام هاتسپرز و تیم ملی انگلیس ضمن دفاع از عملکرد لیونل مسی در فصل گذشته، عنوان کرد: به نظر من مسی برنده به حق این عنوان بود. من منکر توانایی‌های فن دایک نیستم او یک ستاره واقعی برای لیورپول است. او نتوانست قهرمانی لیگ برتر را به دست بیاورد، اما با تیمش به قهرمانی لیگ قهرمانان دست یافت.


بیشتر بخوانید: رونالدو و مسی کدام بازیکن را بهترین دنیا می دانند؟


بنت در ادامه گفت: مسی در بازی برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان برابر لیورپول ناامید کننده ظاهر شد، اما نباید کار‌هایی که برای بارسلونا انجام داده را فراموش کرد. او هر سال به تنهایی بار تیمش را بر دوش می‌کشد.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از فوتبال اروپا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.