سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حناچی خبر داد؛

رونمایی از تمثال ۲ هزار شهید پایتخت/ اخبار مربوط به حذف نام شهدا از معابر صحت ندارد

شهردار تهران با تأکید بر اینکه فضای مجازی قابل کنترل نیست، گفت: اخبار مربوط به حذف نام شهدا از معابر صحت ندارد.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، پیروز حناچی شهردار تهران در حاشیه رونمایی از تمثال شهیدان محمدرضا، مجتبی و محسن عرب سرخی که در منطقه ۱۲ شهرداری تهران برگزار شد، با تأکید بر اینکه همه ما مدیون شهدا هستیم، در جمع خبرنگاران گفت: امنیت و اقتدار امروز کشور را مدیون شهدا هستیم و باید همواره نام آن‌ها را زنده نگه داریم.

شهردار تهران تصریح کرد: بر اساس توافقی که ۶ ماه قبل صورت گرفت، سازمان بسیج شهرداری را موظف کردیم تا موضوع نصب تمثال شهدا در معابر شهر را دنبال کند و امروز ما این کار نمادین را از این نقطه شهر آغاز کردیم، اما در هر ۲۲ منطقه تهران تمثال شهدا نصب می‌شود.

حناچی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه خانواده شهدا همچنان نگران حذف نام شهدا از تابلوی معابر هستند و اخبار فضای مجازی بر این موضوع دامن می‌زند، گفت: همواره فضای مجازی قابل کنترل نیست و ۴۰۰ نفر در آلبانی و تعداد بیشتری هم در تل آویو برایمان نقشه می‌کشند، لذا این اخباری که در فضای مجازی منتشر می‌شود صحت ندارد و این موضوع همواره برای شهرداری هم حساسیت دارد تا مبادا نام شهدا حذف شود.

شهردار تهران با اشاره به قرار گرفتن در هفته دفاع مقدس تصریح کرد: در همین شب‌ها نیز می‌توانید برنامه‌های مختلف شهرداری برای گرامی داشت مقام شهدا را در میادین اصلی شهر مشاهده کنید.


بیشتر بخوانید: واکنش حق شناس به حذف عنوان شهید از تابلو معابر


او با بیان اینکه در سال جاری کار جدیدی را برای پاسداشت مقام شهدا شروع کردیم، گفت: اسامی و تصاویر ۲ هزار شهید تهیه شده که برای اولین بار در قالب ویدیو مپ به نمایش گذاشته خواهد شد.

شهردار تهران در خصوص نتیجه گزارشی که برای موضوع حذف نام شهدا از دستگاه‌های زیرمجموعه خواسته بود، گفت: گزارش این موضوع در فضای مجازی برای ما ارسال شده، اما هنوز گزارش مکتوبی دریافت نکرده‌ام.

انتهای پیام/

توضیحات حناچی درباره حذف نام شهدا از معابر شهری

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.