سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اسلامی:

وزارت راه و شهرسازی به معنای حقیقی متصل به زندگی مردم است

اسلامی گفت: وزارت راه و شهرسازی به معنای حقیقی متصل به زندگی مردم است و تمامی مأموریت‌ها و برنامه‌های ما به صورت مستقیم در زندگی مردم نقش دارد.

به گزارش خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی در همایش تبیین نقش وزارت راه و شهرسازی در دفاع مقدس با بیان اینکه اگر ۴۰ سال اخیر بعد از پیروزی انقلاب اسلامی را مرور کنیم متوجه می‌شویم که فقط یک مولفه توانسته است اهداف و برنامه‌های استکبار جهانی را در هم بکوبد، گفت: مولفه‌ای که در طول این ۴۰ سال توانسته دسترسی به اهداف آمریکا را ناکام بگذارد جوهره باور و اعتماد به لطف خدا و همت و هم بستگی و حضور همه جانبه در صحنه‌های جنگ بوده است.

او ادامه داد: حضور همه جانبه مردم در صحنه‌های مختلف توانسته دستاورد‌های بزرگی را در همه عرصه‌های انقلاب اسلامی فراهم کند و امروز با لطف خداوند و همت تمامی همکاران توانستیم اولین یادواره نقش وزارت راه و شهرسازی، بنیاد مسکن و سازمان‌های تابعه را در هفته دفاع مقدس به نمایش بگذاریم.

اسلامی اظهار کرد: با مرور برنامه‌ها و ثبت آن‌ها سعی می‌کنیم ارزش‌هایی که می‌تواند همواره در رسیدن به اهداف ما یاری کند را به عنوان یک ذخیره و برنامه مهم در آینده استفاده کنیم.

وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: وزارت راه و شهرسازی به معنای حقیقی متصل به زندگی مردم است و تمامی مأموریت‌ها و برنامه‌های ما به صورت مستقیم در زندگی مردم نقش دارد بنابراین با انجام به موقع تعهدات خود و خدمت به مردم باید همواره در جهت رضایت مردم گام برداریم.


بیشتر بخوانید: شرایط جنگ اقتصادی امروز سخت‌تر از جنگ نظامی است/ خنثی سازی تمامی توطئه‌های تروریستی آمریکا با هوشیاری در مدیریت


او گفت: اجرای برنامه‌های توسعه محور و همچنین محرومیت زدایی که به عنوان مطالبه اصلی مردم به شمار می‌رود را باید در اولویت‌ها و تراز اصلی برنامه‌هایمان قرار دهیم.

اسلامی توضیح داد: برای رسیدن به اهداف و توسعه‌هایمان نیازمند قدرت اجتماعی، قدرت اقتصادی و قدرت دفاعی هستیم که خوشبختانه به کوری چشم دشمنان، ایران در بخش قدرت دفاعی توانسته در مقابل سایر قدرت‌ها از رتبه بسیار بالایی برخوردار باشد بنابراین باید در مسیر عزت و رشد و تعالی کشور بتوانیم از تمامی قدرت‌ها و توانمندی‌هایمان استفاده کنیم.

انتهای پیام/

اجرای برنامه‌های توسعه محور و همچنین محرومیت زدا در وزارت راه و شهرسازی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.