سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زورگیری پدر و پسر از شهروندان خانم در پوشش مسافرکش

رئیس کلانتری ۱۷۹ خلیج فارس از دستگیری زورگیرانی در پایتخت خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ حبیب آقایی رئیس کلانتری ۱۷۹ خلیج فارس گفت: در بیست و هشتم خرداد ماه امسال، خانم جوانی به کلانتری مراجعه و نسبت به زورگیری راننده خودروی مسافر بر و همدستش اعلام شکایت کرد.

وی ابراز داشت: با اعلام شکایت و تشکیل پرونده‌ای در این خصوص، بلافاصله اکیپی از ماموران کلانتری ۱۷۹ خلیج فارس تحقیقات در این خصوص را آغاز کردند.

کلانتر محله خلیج فارس بیان داشت: مالباخته در اظهارات خود گفت: به عنوان مسافر، حوالی خادم آباد شهریار به مقصد تهران سوار خودروی پرشیا سفید رنگ شده که پس از طی مسیر کوتاهی راننده و همدستش با تغییر مسیر و تهدید قصد سرقت از وی را داشتند که با داد و فریادی که شاکی داشت و با تماس تلفنی که با مرکز فوریت‌های پلیسی برقرار کرده بود، متهمان بناچار خودرو را متوقف و شاکی از خودرو پیاده می‌شود.


بیشتر بخوانید:  زورگیر محله سیزده آبان حین موبایل قاپی دستگیر شد


این مقام انتظامی ادامه داد: با راهنمایی شاکی مشخصات سارقان احراز و با اعلام به واحد‌های گشتی، تلاش ماموران برای دستگیری آنان آغاز شد.

سرهنگ آقایی بیان داشت: ماموران به گشت زنی‌های محسوس و نامحسوس در محدوده کلانتری پرداخته تا اینکه روز گذشته به خودرویی مشکوک شده و پس از توقف اقدام به بررسی سرنشینان کردند و با توجه به مطابقت تقریبی مشخصات ظاهری سارقان با متهمان، بررسی‌های فنی آغاز شد.

وی با اشاره به اینکه شاکی نیز به کلانتری دعوت و متهمان را شناسایی کرد، تصریح کرد: طی بازجویی‌های انجام شده متهمان اذعان داشتند به بهانه مسافربری، از شهروندان سرقت می‌کردند.

رئیس کلانتری خلیج فارس با اشاره به اینکه متهمان پدر و فرزند بوده و رابطه پدر و فرزندی بین شان وجود دارد، ابراز داشت: پسر خانواده سابقه دار بوده و با همکاری پدرش، از خانم‌های جوان زورگیری می‌کرده است.

گفتنی است، متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.