سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای طرح انسجام در مدارس گیلان

مدیر روابط عمومی اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزان گیلان گفت: همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید طرح انسجام با عضوگیری انجمن‌های اسلامی در مدارس اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، مهیار فتحی پور مدیر روابط عمومی اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزان استان گیلان با اشاره به فراخوان اجرای طرح انسجام در مدارس استان، گفت: هر ساله همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید عضوگیری انجمن‌های اسلامی در مدارس متوسطه اول و دوم شروع شده و تا ۱۵ آبان ادامه دارد.

او با بیان اینکه این عضوگیری نخستین اقدام انجمن اسلامی مدرسه محسوب می‌شود، افزود: این عضو گیری پایه و اساس اتصال بین انجمن‌های اسلامی مدارس با یکدیگر، در یک شهرستان، یک استان وهمه استان‌های کشور به شمار می‌رود.

مدیر روابط عمومی اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزان استان گیلان گفت: با اجرای طرح انسجام در مدارس، شبکه دانش آموزی سراسر کشور تشکیل شده و لایه‌های دانش آموزی تشکیلاتی شامل اعضای قرارگاه شهری، استانی و ملی معنا پیدا می‌کنند.

مهیار فتحی پور هدف از اجرای این طرح را ایجاد شبکه دانش‌آموزی مدرسه، ارتقای توان فعالیت مؤثر تشکیلاتی در مسئولان گروه‌های انجمن اسلامی و موج‌آفرینی و ایجاد فضای دانش‌آموزی بانشاط در مدرسه برشمرد وافزود: تقویت احساس مسئولیت و وظیفه‌شناسی در مسئولان گروه‌های انجمن اسلامی، تقویت توان مدیریت فعالیت‌های جمعی و راهبری گروه همسال، پر رنگ کردن نقش انجمن اسلامی به عنوان یک تشکیلات موفق و پویا در مدرسه و ایجاد انگیزه و بروز خلاقیت و نوآوری و پرورش مهارت‌ها و استعداد‌ها در دانش‌آموزان در قالب گروه‌ها از دیگر اهداف این طرح است.

او با اشاره به اینکه، فعالیت‌های طرح انسجام در سه محور اصلی تبلیغات، عضوگیری و سازماندهی اجرا خواهد شد، گفت: مسئولان انجمن‌های اسلامی باید برای رسیدن به خلاقانه و جذاب‌ترین طرح‌ها تلاش و در قالب و مدل‌های ابتکاری اهداف و فعالیت‌های انجمن اسلامی را به سایر دانش آموزان مدرسه معرفی کنند.

مدیر روابط عمومی اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزان استان گیلان با بیان اینکه، شناسایی و کشف نیرو دو موضوع اصلی در محور عضوگیری است، افزود: در محور سازماندهی نیز استعدادیابی، بکارگیری نیرو‌ها و واگذاری مسئولیت باید مورد توجه قرار گیرد.
مهیار فتحی پور در پایان تصریح کرد: در راستای اجرای طرح انسجام، فراخوان تشکیلاتی جام انسجام (جنبش ابتکارات مدرسه‌ای انسجام) به منظور معرفی، تبلیغ، عضوگیری و سازماندهی انجمن‌های اسلامی مدارس با رویکرد خلاقانه و دانش آموزی عملیاتی می‌شود که مسئول انجمن اسلامی می‌تواند، متناسب با نیاز و ظرفیت انجمن اسلامی مدرسه در این زمینه ابتکار عمل داشته باشد.

 

انتهای پیام / ق 

 

طرح انسجام در مدارس گیلان اجرا می شود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.