سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ثبت نام بیش از دو هزار و ۵۰۰ دانشجو در دانشگاه یزد

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه یزد از ثبت نام بیش از دو هزار و ۵۰۰ دانشجو بومی و غیر بومی در مقاطع مختلف تحصیلی در دانشگاه یزد خبر داد.

محمد تقی صادقی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه یزد در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، گفت: همزمان با سال تحصیلی جدید بیش از دو هزار و ۵۰۰ دانشجو در مقاطع مختلف تحصیلی در این دانشگاه ثبت نام کرده اند.

او افزود: در مقطع کارشناسی بیش از هزار و ۲۴ دانشجو پذیرش شده اند که از این تعداد ۴۵۴ نفر بومی و ۵۷۰ دانشجوی دیگر نیز غیر بومی بوده اند.

صادقی ادامه داد: همچنین در مقطع کارشناسی ارشد هزار و ۲۱۷ دانشجو ثبت نام کرده اند که از این تعداد ۴۹۵ نفر بومی و ۷۲۲ نفر نیز غیر بومی بوده اند.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه یزدگفت: همچنین در مقطع دکتری ۱۱۲ دانشجو پذیرش شده اند که ۷۶ نفر نیز غیر بومی هستند.

او با بیان اینکه یکی از اتفاق‌های مهمی که در فرایند پذیرش و ثبت نام دانشجویان رقم خورده، تجمیع فرایند ثبت نام است، گفت: فرایند پذیرش در دانشگاه یزد به گونه‌ای است که در یک مدت زمان متوسطه ۴۵ دقیقه دانشجویان ثبت نام می‌شوند و پس از آن با اخذ کارت دانشجویی از سالن دانشگاه خارج می‌شوند که سعی شده است.

انتهای پیام/ی

بیش از دو هزار و ۵۰۰ دانشجو در دانشگاه یزد ثبت نام کردند

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.