سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهره برداری از مرکز بستر درمانی لنده تا پایان سال ۹۸

مدیر شهرستانی طرح آبادانی و پیشرفت لنده خبرداد : مرکز بستر درمانی لنده تا پایان سال ۹۸ به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ، مدیر شهرستانی طرح آبادانی و پیشرفت لنده گفت: با همکاری بنیاد علوی مرکز بستر درمانی این شهرستان تا پایان سال جاری به بهره‌برداری خواهد رسید.

مراد مرادی افزود: طرح مهم بستر درمانی ۱۰ تختخوابی شهرستان لنده با حمایت مالی بنیاد علوی با اعتبار ۳۵ میلیارد ریال  با زیر بنای یک هزار و ۸۰ متر مربع در زمینی به وسعت سه هزار متر مربع در حال اجراست.

او بیان کرد: این پروژه بیش از ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد ودر دو طبقه با توجه به تعهدات بنیاد روند اجرایی خوبی دارد.

مرادی اضافه کرد: با بهره برداری از این مرکز درمانی پزشکان متخصص”اطفال، زنان، جراح عمومی” با بخش‌های زایمان ترکیبی، بستری بزرگسالان و خردسالان، آزمایشگاه، اتاق احیاء، ماما، رادیولوژی، سونوگرافی، دندان پزشکی، بهداشت محیط حرفه‌ای، داروخانه و بخش روانشناسی به مردم این منطقه خدمت رسانی خواهند کرد.

اوافزود: در یک سال گذشته بنیاد علوی در زمینه بهداشتی و درمانی، عمرانی، آموزش و پرورش، ساخت و تجهیز سالن‌های ورزشی و ارائه آموزش‌های لازم به دانش آموزان خدمات خوبی به مردم شهرستان لنده ارائه داده است.

سه مرکز بهداشتی و درمانی روستایی و یک مرکز شهری، ۲ پایگاه سلامت شهر و ۱۴ خانه بهداشت روستایی خدمات لازم را به مردم لنده ارائه می‌دهند.

در شهریور ۹۷ با حضور محمد سعیدی‌کیا، رئیس سابق سازمان بنیاد مستضعفان کشور در نشست شورای اداری استان کهگیلویه و بویراحمد شهرستان لنده به عنوان دومین منطقه پایلوت محرومیت زدایی توسط بنیاد مستضعفان کشور انتخاب شد.

شهرستان ۲۳ هزار نفری لنده با پنج هزارو ۵۶۰ خانوار، ۱۰۶ روستا و ۴۱ درصد جمعیت روستایی و ۵۹ درصد جمعیت شهری یکی از شهرستان‌های محروم است.
 انتهای پیام/غ

محرومیت زدایی از لنده

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.