سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تجلیل و تکریم از مقام اساتید و پزشکان استان کرمانشاه

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : این دانشگاه با هدف تجلیل و تکریم از مقام اساتید و پزشکان استان به عنوان مفاخر جامعه، در برنامه ویژه‎‌ای از مفاخر این حوزه تجلیل می‌کند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،محمودرضا مرادی رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : تجلیل و تکریم از مقام اساتید و پزشکان روز پنجشنبه چهارم مهر با همکاری شهرداری و سازمان نظام پزشکی در تالار برق کرمانشاه برگزار می‌شود.

او با شاره به برنامه‌های شهرداری کرمانشاه در راستای تجلیل از مفاخر و مشاهیر شهرگفت : تجلیل از مشاهیر و مفاخر حوزه فرهنگ مدتی قبل برگزار شد و دانشگاه علوم پزشکی نیز در راستای تکریم از مفاخر حوزه پزشکی این هفته از سه تن از اساتید برجسته پزشکی استان تجلیل می‌کند.

او گفت: در برنامه این هفته از دکتر محسن امامی آل آقا، دکتر فتاح فرخی و دکتر معصومعلی معصومی تجلیل می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به فعالیت بیش از ۵۰۰ تن از اساتید دانشگاه علوم پزشکی در امر تدریس، آموزش، پژوهش و تحقیقات و طبابت، گفت: جمعی از فرهیختگان و نخبگان علمی کشور در این دانشگاه اکنون در بخش‌های مختلف مشغول ارائه خدمت به مردم کشور و استان هستند.

مرادی، تجلیل و تکریم از مقام اساتید و پزشکان را جزو برنامه‌های دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه دانست و گفت: در نظر داریم مراسم تجلیل از مفاخر حوزه پزشکی استان را به صورت مستمر برگزار کنیم.

 

 

انتهای پیام/د

تجلیل از مفاخر جامعه

 

برچسب ها: اخبارسلامت ، بیمه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.