سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرجی‌راد در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

رئیس جمهور درباره کاهش تعهدات برجامی ایران در سازمان ملل روشنگری کند

عضو شورای راهبردی روابط خارجی گفت: رئیس جمهور باید در مجمع عمومی سازمان ملل درباره گام‌های برجامی ایران روشنگری کند.

عبدالرضا فرجی‌راد عضو شورای راهبردی روابط خارجی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاست خارجی  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره مواضعی که باید توسط رئیس جمهور کشورمان در سازمان ملل اتخاذ شود، گفت: با توجه به شرایط موجود در منطقه، آقای روحانی باید برای دنیا درباره ظلم بزرگ آمریکا در خروج از برجام که یک توافقنامه بین‌المللی بود و عامل اصلی به وجود آمدن این تنش‌هاست، توضیح دهد. 

او ادامه داد: همچنین آقای روحانی باید آمادگی کامل ایران برای بازگشت به برجام در صورت رفع تحریم‌های ضالمانه را نیز در آنجا اعلام کند تا از این طریق سوءظنی که برای برخی کشورها درباره کاهش تعهدات برجامی ایران به وجود آمده، هم از بین برود.


بیشتر بخوانید: رئیس جمهور در سازمان ملل درباره حقوق ایران روشنگری کند


او افزود: طرحی که آقای روحانی برای امنیت خلیج فارس مطرح کرده، بسیار جامع‌تر نسبت به طرحی است که پیش‌تر به صورت جزئی تر از سوی آقای ظریف مطرح شده بود، رئیس جمهور باید این طرح را با سران تمام کشورهایی که با آنها در سازمان ملل دیدار می‌کند، بازگو کرده و بر لزوم اجرای آن تاکید کند.

عضو شورای راهبردی روابط خارجی درباره تاثیر طرح صلح هرمز بر سرنوشت مردم یمن هم تصریح کرد: البته علاوه بر تاکید بر همکاری کشورهای منطقه برای اجرای این طرح، آنها باید در جهت رفع ظلم‌هایی که به مردم یمن هم می‌‎شود، کمک کرده و مانع از ادامه یافتن این ظلم‌ها شوند.

انتهای پیام/

لزوم روشنگری آقای روحانی درباره کاهش تعهدات برجامی ایرات در سازمان ملل

برچسب ها: سازمان ملل ، فرجی راد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.