سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انتقاد سیدابوالفضل ایرانی از حذف عنوان "شهید" از تابلو کوچه‌ها و خیابان‌ها

رزمنده‌ی دوران دفاع مقدس با انتقاد از حذف عنوان "شهید" از تابلو کوچه‌ها و خیابان‌ها گفت:خیابان‌ها و کوچه‌های شهر به این دلیل به نام شهدا مزین می‌شود که راه را از بیراهه گم نکنیم، چرا که نام شهید فراموش شدنی نیست.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،سید ابوالفضل ایرانی رزمنده‌ی دوران دفاع مقدس در یادواره شهدا شهرستان عجب شیر به بیان خاطره در خصوص جانفشانی‌های شهدای دوران جنگ تحمیلی پرداخت و افزود: دفاع مقدس مقطعی که نه تنها در تاریخ انقلاب اسلامی، بلکه در تاریخ معاصر ایران بی نظیر و الگویی از ایستادگی و فداکاری یک ملت در دفاع از وطن و تمامیت ارضی خود برای جهانیان است.


رزمنده‌ی دوران دفاع مقدس گفت: کوچه‌هایمان را به نامشان کردیم که هرگاه آدرس منزلمان را می‌دهیم بدانیم از گذرگاه خون کدام شهید است که با آرامش به خانه می‌رسیم، ما آمده‌ایم تا بگوییم که فداکاری‌های شهیدان انقلاب در روح و باطن ما جای دارد و راه آنان هیچ‌وقت فراموش نمی‌شود.

اوبا بیان اینکه کسانی که به حذف نام و یاد شهدا از تابلو و سردر کوچه‌ها و خیابان‌ها اقدام می‌کنند، خائن به آرمان‌های انقلاب و نظام اسلامی هستند، تصریح کرد: قوه قضائیه باید علیه کسانی که به حذف نام شهدا از معابر و میادین اقدام می‌کنند، به عنوان خائن به آرمان‌های انقلاب و نظام اسلامی اعلام جرم کند.


ایرانی تأکید کرد: استقلال، آزادی و امنیت کشور مرهون خون شهداست، خیابان‌ها و کوچه‌های شهر به نام شهدا مزین می‌شود که راه را فراموش نکنیم که اگر چنین شد، از مسیر منحرف می‌شویم.


او بر ضرورت تبیین و فرهنگ سازی بیشتر فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تاکید کرد و افزود: انچه امروز باید در جامعه بسط داده شود همین فرهنگ مقاومت، ایثار و شهادت طلبی است چرا که دشمن از روحیه عاشورایی و شهادت طلبی جوانان انقلابی و متعهد ما هراس دارد.


 
سرهنگ پاسدار یحیی حیدری فرمانده سپاه عجب شیرنیز در این مراسم ضمن تبریک هفته دفاع مقدس گفت: یادواره شهدای آبروی محله با هدف قدردانی و سپاسگزاری از خانواده‌های شهدا، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و معرفی حماسه‌ها و فداکاری‌های شهیدان به نسل امروز برگزار می‌شود.


او اظهار داشت: آنچه امروز دشمن به دنبال آن است کند کردن نوک پیکان حساسیت‌هایی، چون ولایت‌مداری، تعهد به آرمان‌های دینی و انقلابی و پایبندی به راه و سیره امام و شهدا است و در این راه با رسوخ در بدنه فکری جامعه سعی در قالب کردن حربه نفوذ خود را دارد.

 

انتهای پیام/

 

ضرورت تبیین و فرهنگ سازی بیشتر فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه

برچسب ها: شهدا ، جوانان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.