سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارتقاء توانمندی و بازآموزی برای هزار نفر از شاغلین

مدیرکل آموزش فنی وحرفه‌ای استان کرمانشاه گفت : دوره‌های مهارت آموزی به منظور ارتقاء توانمندی و بازآموزی را برای هزار نفر از شاغلین بخش کشاورزی و صنعت استان آغاز کرده‌ایم.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،یاور محمدی مدیرکل آموزش فنی وحرفه‌ای استان کرمانشاه بابیان اینکه بخشی از سیاست گذاری استان در حوزه اشتغال توانمندسازی نیرو‌های انسانی شاغل است، گفت : درحال حاضر در بخش‌های مختلف اشتغال استان نیرو‌هایی فعالیت می‌کنند که نیاز است برای بازآموزی و توانمندسازی آن‌ها دوره‌های مهارت آموزی برگزار کنیم تا بیشترین کیفیت و بهره‌وری را در حوزه کاری‌شان داشته باشند.

او گفت : در بسیاری از واحد‌های تولیدی استان در بحث بازاریابی، قراردادها، امورمالی، اخذ تسهیلات بانکی و... چالش‌هایی داریم که باید برای رفع آن‌ها اقدام کنیم.

مدیرکل آموزش فنی وحرفه‌ای استان بابیان اینکه این مشکلات از سال گذشته در استان احصاء و برای رفع آن‌ها برنامه ریزی شده، افزود: باتوجه به اینکه بیشترین حجم اشتغال استان را در بخش‌های کشاورزی و صنعت و معدن داریم، بر این اساس استانداری اعتبار خوبی را برای مهارت آموزی نیرو‌های فعال در این دو بخش اختصاص داده و قرار براین شد در دوره‌های بعدی به سایرحوزه‌ها همانند کمیته امداد، جهاددانشگاهی و... چنین اعتباراتی اختصاص داده شود.

او گفت : از ابتدای امسال دوره‌های مهارت آموزی در هر دو بخش کشاورزی و صنعت و معدن آغاز شده و براساس هدفگذاری‌های انجام گرفته تا پایان این دوره‌ها در بخش کشاورزی ۴۰۰ نفر و در بخش صنعت و معدن نیز ۶۰۰ نفر آموزش مهارتی خواهند دید.

محمدی افزود: تاکنون در بخش صنعت و معدن ۵۰ درصد و در بخش کشاورزی نیز ۲۰ درصد دوره‌ها برگزار شده و پیش بینی می‌شود ظرف دو ماه آینده تمامی دوره‌های هر دو بخش به اتمام برسد .

 

 

انتهای پیام/د

برگزاری دوره‌های مهارت آموزی در بخش‌های مختلف

 

برچسب ها: صنعت ، صادرات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.