سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگیری اعضای باند موادمخدر در بدو ورود به تهران

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از کشف ۱۸۲ کیلو گرم حشیش، تریاک و مرفین و دستگیری ۲ سوداگر مرگ خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ محمد بخشنده رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت گفت: با پایش‌های اطلاعاتی مشخص شد یکی از قاچاقچیان مواد مخدر قصد دارد مقادیری مواد مخدر از دیگر قاچاقچیان خریداری و به شهر تهران منتقل کند که بررسی موضوع در اختیار ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت قرار گرفت.

این مقام انتظامی بیان داشت: در ادامه تحقیقات انجام شده مشخص شد که متهم قصد دارد با همکاری یکی از همدستانش با ۲ دستگاه خودرو سواری با همکاری محموله مواد افیونی را از اتوبان قم به شهر تهران منتقل کند.


بیشتر بخوانید: قاچاقچیان تریاک در عوارضی اصفهان دستگیر شدند


سرهنگ بخشنده با بیان اینکه نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مقام قضائی قرار گرفت و دستور دستگیری و جلب متهم و همدستش صادر شد، خاطر نشان کرد: پس از کنترل محور‌های مواصلاتی شهر تهران، خودروی متهمان در اتوبان قم شناسایی و تحت مراقبت ویژه پلیس قرار گرفت.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت با اشاره به توقف خودرو متهم و دستگیر ۲ سوداگر مرگ، تصریح کرد: در بازرسی از خودرو‌ها مقدار ۸۰ کیلو و ۷۵۰ گرم تریاک، ۹۹ کیلو و ۸۰۰ گرم حشیش و ۲ کیلو و یکصد گرم مرفین که در صندوق عقب خودرو جاسازی شده بود کشف شد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.