سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف سلاح و مهمات تروریست‌ها در استان حماه سوریه

نهاد‌های امنیتی سوریه در ادامه عملیات پاکسازی روستای «کفر نبوده» در شمال غرب استان حماه، مقداری مهمات و سلاح‌های گوناگون برجا مانده از تروریست‌ها را کشف و توقیف کردند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، نهاد‌های امنیتی سوریه با همکاری یگان‌های ارتش به عملیات پاکسازی روستای «کفر نبوده» در ۵۰ کیلومتری شمال غرب استان حماه ادامه دادند و موفق شدند سلاح‌ و مهمات برجا مانده از گروه‌های تروریستی را که عمدتا به جبهه النصره وابسته هستند، کشف و توقیف کنند.

از جمله سلاح‌های کشف شده می‌توان به تیربار‌های «پی کی سی» و «پی کی تی» و مقدار زیادی مهمات از جمله مهمات تیربار‌های نیمه سنگین و سلاح‌های سبک و خمپاره انداز ۱۲۰ میلیمتری و دوربین اشاره کرد.

نیرو‌های امنیتی دو روز قبل نیز در ادامه عملیات ایمن سازی مناطق آزاد شده از دست تروریست‌ها در شمال استان حماه، موفق به توقیف موشک‌ها و مهمات و راکت‌های برجا مانده از تروریست‌ها در کشتزار‌های روستای الزکات شده بودند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
رضا
۱۴:۵۹ ۰۱ مهر ۱۳۹۸
توسط تاریخ ساخت و تولید و شماره سریال و نوع مشخصات این بمبهای ممنوعه و......کمیته های بررسی و حقیقت یاب بین المللی را به این نتیجه سوق دهد که لاشه های پیدا شده اثبات میکند که حملات از طرف ارتش سنتکام آمریکا و اروپائی بوده و نوع لاشه های سلاح های یافت شده کاملاً این موضوع را اثبات میکند و بدین وسیله آمریکا و اروپا با همدستی همدیگر کشورهای دیگر را متهم به فروش تسلیحات و یا حمله به مواضع حساس سعودی و امارات نکنند؟!..........آیا آنگاه خواهند پذیرفت که این مستشاران نظامی تحت اجاره اسرائیلی و اروپائی و آمریکائی بوده اند که این مواضع را به اشتباه مورد حمله قرار داده اند؟؟؟!!!!............