سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر عامل جمعیت هلال احمر اردبیل:

دانش آموزان سفیران جمعیت هلال احمر در خانواده‌ها هستند

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: دانش آموزان سفیران جمعیت هلال احمر در خانواده‌ها هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، رامین معبودی، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل صبح امروز در مراسم زنگ صلح و دوستی در دبیرستان پسرانه آیت الله طالقانی با تبریک آغاز سال تحصیلی و هفته دفاع مقدس گفت: مصادف بودن این دو مساله جایگاه دانش آموزان در حفاظت و صیانت از آرمان‌های نظام و انقلاب را پررنگ کرده است، زیرا دانش آموزان کشور در زمان ۸ سال دفاع مقدس بار‌ها حماسه آفریدند.

او با بیان اینکه انتظار می‌رود دانش آموزان با حضور در دوره‌های آموزشی و مهارتی جمعیت هلال احمر و فعالیت در کانون‌های دانش آموزی، مهارت کمک‌های اولیه و آموزه‌های خود را به خانواده و دوستان خود انتقال دهند، افزود دانش آموزان می‌توانند اعضای خانواده هایشان را برای حضور در دوره‌های آموزشی جمعیت هلال احمر ترغیب و تشویق کنند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل افزود: حضور در دوره‌های آموزشی می‌تواند در جهت کاهش آلام بشری و خسارات احتمالی حوادث تاثیرگذار باشد.

معبودی با اشاره به اینکه آموزش یکی از اولویت‌های جمعیت هلال احمر است، اضافه کرد: شعار هر خانوار یک امدادگر تنها با حضور در دوره‌های آموزشی محقق شدنی است و دانش آموزان می‌توانند در این مورد یاریگر جمعیت هلال احمر باشند.

او با اشاره به اینکه استان اردبیل از استان‌های حادثه خیز کشور است و به همین دلیل باید همیشه آماده باشیم، افزود: آمادگی تنها با آموزش امکان پذیر است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل دانش آموزان را مدیران آینده جامعه برشمرد و گفت: در آینده دانش آموزان فعلی مدیران استان و کشور خواهند بود بنابراین مهارت آموزی شما دانش آموزان در زمینه کمک‌های اولیه و امدادرسانی می‌تواند در آینده هم کمک حال کشور و استان باشد.

معبودی اظهار کرد: معلمان خود را وقف آموزش و تعلیم و تربیت کرده اند و به جهت تاثیرگذاری بیشتر می‌توانند دانش آموزان و خانواده‌های آن‌ها را برای شرکت در کارگاه‌های آموزشی جمعیت هلال احمر تشویق کنند.

او تصریح کرد: زنگ صلح و دوستی به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید در تمامی شهرستان‌های استان توسط جمعیت هلال احمر هر شهرستان اجرا شده است.

انتهای پیام/ح

استان اردبیل از استان‌های حادثه خیز کشور است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.