سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اونس طلا امروز به ۱۵۱۲ دلار و ۹۱ سنت رسید

قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۳ درصد کاهش به ۱۵۱۲ دلار و ۹۱ سنت رسید.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،  به نقل از رویترز، در حالی که پس از اظهارات امیدوارکننده نماینده تجاری آمریکا در مورد رضایت بخش بودن مذاکرات تجاری هفته گذشته با مقامات چینی ارزش سهام در بازار‌های بورس افزایش یافته است، قیمت طلا روز دوشنبه کاهش داشت.

بر اساس این گزارش، قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۳ درصد کاهش به ۱۵۱۲ دلار و ۹۱ سنت رسید. در جلسه قبل قیمت فلز زرد به بالاترین رقم یک هفته پیش از خود یعنی ۱۵۱۶ دلار و ۸۱ سنت رسیده بود.


بیشتر بخوانید: روند کاهشی نرخ اونس طلا / اشتها برای سرمایه گذاری در بازار طلا کاهش داشته است 


قیمت طلا در بازار آمریکا امروز با ۰.۳ درصد افزایش به ۱۵۱۹ دلار و ۸ سنت رسید.

قیمت فلز پالادیوم که در جلسه گذشته تا رقم بی سابقه ۱۶۵۷ دلار و ۹ سنت بالا رفته بود امروز با ۰.۸ درصد افزایش به ۱۶۵۴ دلار و ۷۷ سنت رسید.

ارزش دلار امروز شاهد افزایش بود در حالی که ارزش سهام در بورس وال استریت در معاملات اولیه روز رشد داشت و موجب شد تا بازار‌های آسیایی نیز با افزایش شاخص‌ها مواجه شوند.

پس از آنکه مقامات چینی با اتمام مذاکرات تجاری سفر خود به ایالت‌های مونتانا و نبراسکا جهت بازدید از زمین‌های کشاورزی آمریکا را لغو کردند، نگرانی‌ها در مورد نی نتیجه بودن مذاکرات تجاری افزایش یافته بود. اما دو طرف بعدا اقدام به اتخاذ مواضعی مثبت کردند. از جمله نماینده تجاری امریکا مذاکرات را «سازنده» توصیف کرد و وزارت بازرگانی چین نیز این مذاکرات را مفید خواند. مذاکرات در سطح مقامات ارشد در ماه اکتبر همچنان در دستور کار دو کشور قرار دارد.

عربستان گفته پس از حمله اخیر به تاسیسات نفتی اش، این موضوع را در نشست این هفته رهبران جهان در مجمع عمومی سازمان ملل مطرح خواهد کرد. دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا نیز روز جمعه با اعزام نیرو به منطقه برای تقویت سامانه‌های دفاع موشکی و هوایی عربستان موافقت کرد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.