سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کمک بیش از ۲۸ میلیون تومانی خیر زنجانی در تامین لوازم التحریر ایتام

یک خیر زنجانی در راستای تکریم ایتام در عمل به سیره ائمه اطهار (ع)، با پرداخت ۲۸ میلیون ۲۰۰ هزار تومان در تامین لوازم التحریر وکیف وکفش مدارس ۶۷ نفر از ایتام ومحسنین مشارکت کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، حجت الاسلام احمد جباری معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان گفت: طرح اکرام ایتام و محسنین یکی از مهمترین طرح‌های کمیته امداد برای ‏یاری رساندن به ایتام و فرزندان غیر یتیم (مشمولین طرح محسنین) است که با مشارکت و مساعدت‌های مادی و معنوی حامیان صورت می‌پذیرد.
 
او با بیان اینکه کمک به نیازمندان و دستگیری از مستمندان از تاکیدات دین مبین اسلام است، ادامه داد: همواره بزرگان دین نیز به آن تاکید داشته اند و مردم خیر و فهیم استان زنجان همیشه در کار‌های خیر پیشقدم هستند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی استان زنجان ادامه داد: یک خیر وحامی طرح اکرام ایتام زنجان که ۲۷ نفر از ایتام تحت حمایت کمیته امداد را برعهده دارد با پرداخت ۲۸ میلیون ۲۰۰ هزار تومان در آستانه سال تحصیلی این دانش آموزان را با لبخند ومهربانی راهی مدارس نمود.

حجت اسلام جباری افزود:این حامی فعال طرح اکرام ایتام در سال تحصیلی جدید برای ۲۷ نفراز فرزندان دانش آموز یتیم خود با پرداخت ۱۶ میلیون و۲۰۰ هزار تومان برای تامین لوازم التحریر وکیف وکفش که برای هر دانش آموز یتیم ۶۰۰ هزار تومان مشارکت کرده است.

او افزود:این حامی نیکوکار زنجانی برای ۴۰ نفر از فرزندان محسنین دانش آموز نیز مبلغ ۱۲ میلیون تومان برای هر دانش آموز ۳۰۰ هزار تومان جهت تامین لوازم التحریر وسایر ملزومات مدرسه کمک کرده است.
 
انتهای پیام/ن
 

طرح اکرام ایتام و محسنین از مهمترین طرحهای اجرایی کمیته امداد است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.