سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شجاعی: سبک بازی ام به دیبالا نزدیک است/ تیم‌های لیگ برتری از نساجی حساب می‌برند

مهاجم تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: بسیاری از تیم‌های لیگ برتری از نساجی این دوره از مسابقات حساب می‌برند.

علی شجاعی مهاجم تیم فوتبال نساجی مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص پیروزی این تیم مقابل شاهین بوشهر  و همچنین گلزنی خودش عنوان کرد: از اینکه توانستیم  بازی خوبی ارائه دهیم و مقابل شاهین پیروز شویم بسیار خوشحال هستیم. همه بازیکنان هم قسم شده بودند تا باخت ناباورانه مان را جلوی سایپا فراموش کنیم و به برد در این بازی دست پیدا کنیم.

پیروزی مقابل شاهین را به مردم قائمشهر تقدیم کردیم

او افزود: در نیمه اول بازی مقابل شاهین موقعیت‌های زیادی برای گلزنی داشتیم، اما نتوانستیم آن‌ها را تبدیل به گل کنیم. با این حال در نیمه دوم بهتر ظاهر شدیم و توانستیم گلزنی کنیم. پیروزی تیممان را به مردم قائمشهر که ما را در استادیوم وطنی تنها نگذاشتند تقدیم کردیم.


بیشتر بخوانید: درخواست عجیب مهاجم یک تیم فوتبال ایرانی از هواداران


خودم را به دیبالا نزدیک می‌دانم

شجاعی در ادامه در خصوص خوشحالی جالب بعد از گلش  به سبک پائولو دیبالا مهاجم تیم یوونتوس ایتالیا بیان کرد: من از سبک بازی دیبالا خوشم می‌آید و شخصیت او را خیلی دوست دارم. دلیل اصلی اینکه مانند او خوشحالی بعد از گل انجام می‌دهم این است  که او با این کار زدن این ماسک قصد دارد تا خوشحالی هایش را پنهان کند و ضمن تلاش برای موفقیت تیمش تلاش کنند. خودم را به دیبالا نزدیک می‌دانم، او رادوست دارم و مانند او که بازیکن بزرگی در دنیای فوتبال است، قصد دارم بدرخشم.

تیم‌های لیگ برتری از نساجی حساب می‌برند

مهاجم تیم نساجی در ادامه بیان کرد: تیم ما در این چند هفته مسابقات به قدری موثر عمل کرد که تیم‌های زیادی در لیگ برتر از نساجی حساب می‌برند که به نظرم نقش محمدرضا مهاجری به عنوان سرمربی تیم نباید نادیده گرفته شود. نساجی هدف‌های بزرگ‌تری دارد و در تلاش است تا به آن دست پیدا کند و همه تیم در این امر هم قسم شدند.

او افزود: در این راستا فرهاد صنیعی فر، رضا حدادیان (مالکان باشگاه) و علیرضا اسدی هم برای رسیدن به موفقیت تیم بسیار تلاش می‌کنند. امیدوارم نساجی مانند الان مسیر پیشرفت را طی کند.

هیچ بازیکنی در نساجی کم کاری نمی‌کند

مهاجم تیم نساجی مازندران در خصوص شرایط ایده آل اش و تحمیل کردن خود به خط حمله تیم اظهار کرد: خدا را شکر فعلا شرایط ایده‌آلی دارم. موفقیت اخیرم را مدیون محمدرضا مهاجری هستم و بعد از آن هم تیمی هایم خیلی برای گلزنی ام تلاش کردند. مطمئن باشید در این راه هیچکس از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کند و همه در موفقیت تیمی سهیم هستند.


بیشتر بخوانید: سرپرست جدید تیم نساجی بعد از شهرآورد پایتخت معرفی می‌شود


انتهای پیام/

آخرین اخبار از لیگ برتر فوتبال ایران

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.