سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جذب حداکثری تسهیلات مشاغل خانگی ویژه بانوان

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۸۵ درصد از تسهیلات مشاغل خانگی دراستان به زنان پرداخت شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ،پروانه نیک مرام،مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد گفت:ظرف ۲ سال گذشته دولت برنامه‌ها و طرح‌های مطلوبی برای اشتغال زایی از جمله تسهیلات روستایی و عشایری، مشاغل خانگی، مهارت آموزی، کارورزی و یارانه دستمزد ودیگر موارد اجرا کرده است.

او اضافه کرد: از بهمن ماه ۹۶ تاکنون بر اساس آخرین آمار افزون بر ۲ هزار و ۲۲۸ میلیارد ریال به طرح‌های اشتغالزایی روستایی و عشایری در استان پرداخت شده که ۵۷۰ میلیارد ریال از این رقم را زنان متقاضی دریافت کرده اند.

نیک مرام تاکید کرد: همچنین در بحث مشاغل خانگی در سال گذشته سهم کهگیلویه و بویراحمد ۱۰۰ میلیارد ریال بود که ۶۰ میلیارد ریال آن تخصیص یافت.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان با بیان اینکه سال گذشته ۱۰۰ درصد اعتبار سهم مشاغل خانگی جذب شده و این مهم بی سابقه بوده است ابراز داشت: ۸۵ درصد از تسهیلات مشاغل خانگی در کهگیلویه و بویراحمد به زنان پرداخت شد.

او با اشاره به سهم امسال استان از تسهیلات مشاغل خانگی، بیان کرد: سهم تسهیلات مشاغل خانگی کهگیلویه و بویراحمد در سال جاری تنها ۴۲ میلیارد ریال است که کمتر از نیمی از اعتبارات پارسال است و انتظار می‌رود دولتمردان برای افزایش سهم استان چاره اندیشی کنند.

انتهای پیام/پ

تسهیلات مشاغل خانگی ویژه بانوان

 

برچسب ها: اشتغالزایی ، تسهیلات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.