سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تاکید بر حفظ و مراقبت از ظرفیت‌های انقلاب اسلامی

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی گفت: بر حفظ و مراقبت از ظرفیت‌های انقلاب اسلامی که به عنوان امانت بزرگ در دستان ماست تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، حجت الاسلام شعبانی مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی در جلسه تخصصی شبکه همکاران انقلاب اسلامی استان در جمع اصحاب رسانه در باشگاه فرهنگیان آموزش و پرورش تبریز گفت:سازمان تبلیغات اسلامی خود را موظف می‌داند از جناح بندی‌های سیاسی دوری کند.

او افزود:در عین اینکه خود را از سیاست جدا نمی‌داند، اما جناح بندی خط قرمز سازمان تبلیغات اسلامی است لذا باید از ظرفیت‌های انقلاب که امانت بزرگی در دستان ماست مراقبت کنیم که یکی از مهمترین ضروریات است.

او  افزود: سازمان تبلیغات اسلامی در رویکرد جدید و ریاست جدید سازمان اصرار بر این دارد که حتماً با صف فعالین فرهنگی اجتماعی ارتباط داشته باشد و نظراتشان را بشنود و بعد از پایش این نظرات مبنای برنامه ریزی استان و کشور شود.

او با بیان اینکه همه داشته‌های سازمان‌ها فعالین فرهنگی هستند و هویت آن‌ها وابسته به این موضوع است لذا این روند برای برنامه ریزی از پایین به بالا و طبیعتاً لازم است نظرات فعالین و موسسات فرهنگی گرفته شود و در همین راستا در سه روز و در ۱۲ جلسه با اقشار مختلف جامعه جلسه برگزار کردیم و از نظراتشان بهره بردیم.

 

انتهای پیام/ش

 

حفظ و مراقبت از ظرفیت‌های انقلاب اسلامی وظیفه ملی است

برچسب ها: دفاع مقدس ، شهدا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.