سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نجات ۷ نفر با تلاش آتش نشانان همدانی

رئیس سازمان آتش نشانی همدان از نجات ۷ نفر با تلاش آتش نشانان این شهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، محمد رضا بیاناتی، رئیس سازمان آتش نشانی همدان گفت: طبق اعلام مرکز پیام و کنترل فرماندهی عملیات ها، دیروز، ۱۰ عملیات اطفای حریق و ۸ عملیات امداد و نجات حاصل تلاش فرشتگان نجات شهر همدان در ۲۴ ساعت گذشته بوده است.

او ادامه داد: عملیات‌های انجام شده در این تاریخ ۱۰ مورد آتش سوزی شامل حریق منزل در سعیدیه، ۲ مورد حریق پیک نیک در حصار امام و گنجنامه، حریق انبار علوفه در بلوار ارم، ۲ مورد تصادف و نشت سوخت خودرو در شهرک مدنی و بلوار بعثت و ۴ مورد آتش سوزی مراتع و پوشش گیاهی در خیابان تختی، بلوار ارم، بلوار کولاب و تپه حاج عنایت بوده است.

رئیس سازمان آتش نشانی همدان با بیان اینکه ۸ مورد عملیات امداد و نجات شامل ۴ مورد نجات افراد محبوس شده در آسانسور در شهرک بهشتی، خیابان فرهنگ ۲ مورد و بلوار ارم، نجات حیوانات در آزاد غربی، ۲ مورد مهار حیوانات در شهرک الوند و چهارراه کبابیان و رها سازی اندام بدن از داخل فلزات زینتی و زیورآلات در محل ایستگاه مرکزی با همت آتش نشانان به انجام رسید، افزود: در این عملیات‌ها ۷ نفر هم نجات یافتند.

بیاناتی بیان کرد: شهروندان ۵۴۰ بار با سامانه ۱۲۵ تماس گرفته اند که از این تعداد تماس ۱۸ مورد منجر به عملیات شده، ۸ تماس برای  مشاوره و راهنمایی، ۵۹ تماس اشتباه و متاسفانه ۴۵۵ مورد ایجاد مزاحمت بوده است.

انتهای پیام/ب


۴۵۵ مزاحم تلفنی با  آتش نشانی همدان تماس گرفت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.