سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یزدانی: قهرمانی را به مردم تقدیم می‌کنم/ تلاشم برای خوشرنگ‌ترین مدال المپیک است

قهرمان بازی‌های المپیک ۲۰۱۶ گفت: مدال طلای رقابت‌های جهانی کشتی آزاد را به مردم عزیز کشورم تقدیم می‌کنم.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حسن یزدانی در وزن ۸۶ کیلوگرم رقابت‌های کشتی جهانی ۲۰۱۹ قزاقستان پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۱۰ بر صفر جیم اسپینال از پورتوریکو را مغلوب کرد. وی در دور سوم با نتیجه ۹ بر ۲ و ضربه فنی استفان ورب دارنده مدال برنز جهان از مجارستان را از پیش رو برداشت. یزدانی در دور چهارم و در مرحله یک چهارم نهایی آرتور نایفونوف قهرمان اروپا از روسیه را با نتیجه ۴ بر ۲ و ضربه فنی مغلوب کرد و ضمن کسب سهمیه المپیک به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله مقابل مایلس نازم امینی از سان مارینو با نتیجه ۱۱ بر صفر به پیروزی دست یافت و راهی دیدار فینال شد. یزدانی در دیدار فینال با توجه به مصدومیت دیپاک پونیا از هند مقابل این حریف به پیروزی رسید و به مدال طلا دست یافت.


بیشتر بخوانید:زشت و زیبای آزادکاران در قزاقستان/ محمدی و شاگردانش همه را به آینده امیدوار کردند


قهرمان المپیک پس از کسب دومین طلای جهانی اش اظهار داشت: از مردم خوب کشورم که با دعاهایشان توانستم به خوشرنگ‌ترین مدال در رقابت‌های جهانی برسم ممنونم و ان شاء الله که این روند ادامه داشته باشد تا در مسابقات المپیک نیز با دعای خیر این عزیزان باز هم افتخارآفرین باشم.

دارنده مدال نقره جهان درباره حمایت‌های تماشاگران در سالن مسابقات از او گفت: مردم به من لطف دارند و امیدوارم بتوانم در ادامه هم طوری کشتی بگیرم که آن‌ها شاد شوند و این قهرمانی را تقدیم هموطنانم می‌کنم.

نفر سوم رقابت‌های جهانی ۲۰۱۸ با آرزوی موفقیت برای تیم ملی در بازی‌های المپیک خاطرنشان کرد: از کادر فنی تیم ملی که در این مدت زحمات بسیاری کشیدند تشکر می‌کنم و امیدوار هستم همه بچه‌هایی که در المپیک نماینده ایران خواهند بود بتوانند به بهترین مدال برسند، من هم برای خوشرنگترین مدال تلاش می‌کنم و باز هم از تمام مردم عزیزم بخاطر همه حمایت‌هایی که داشتند سپاسگزارم.


بیشتر بخوانید:عنوان چهارمی ایران در رقابت های کشتی آزاد قهرمانی جهان


انتهای پیام/

صحبت‌های حسن یزدانی پس از کسب مدال طلای جهان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.