سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۳۰ کلاس درس به مدارس منوجان اضافه شد

مدیر آموزش و پرورش شهرستان منوجان گفت: امسال ۳۰ کلاس جدید به مدارس این شهرستان اضافه شده است و از لحاظ جا و مکان کلاسی کمبودی وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، چتروز مدیر آموزش و پرورش شهرستان منوجان گفت: از اول مهرماه تمامی مقاطع تحصیلی در این شهرستان دایر است و مدارس این شهرستان مشکلی وجود ندارد.

او افزود: روز دوشنبه اول مهرماه همزمان با سراسر کشور مدارس منوجان در تمامی مقاطع تحصیلی باز و در این شهرستان کمبود نیروی انسانی نیست.

چتروز بیان کرد: قبل از مهرماه فضای فیزیکی مدارس، تجهیزات، کتب درسی، همه انجام شده و مدارس آماده برگزاری کلاس‌ها و میزبانی از دانش آموزان این شهرستان هستند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان منوجان گفت: امسال ۳۰ کلاس جدید به مدارس این شهرستان اضافه شده است و از لحاظ جا و مکان کلاسی کمبودی وجود ندارد.

او با اشاره به خرید برخی امکانات سرمایشی برای بعضی مدارس توسط معین اقتصادی (گهر زمین) گفت: امیدواریم با همکاری گهر زمین بتوانیم برای تمامی مدارس این شهرستان وسایل سرمایشی خریداری شود.

چتروز اضافه کرد: در آستانه بزرگترین رویداد فرهنگی کشور یعنی بازگشائی مدارس هستیم و والدین می‌طلبد همانطور که آموزش و پرورش فضای فیزیکی مدارس را برای ورود دانش آموزان با نشاط کرده است آن‌ها هم مکان خانه را و شور هیجان برای رفتن فرزندان خود به مدرسه فراهم کنند.

مدیر آموزش و پرورش گفت: در سند تحویل آموزش و پرورش با تفاهم نامه‌ای که با ناجا بسته شده است امنیت مدارس و اطراف آن به دست نیروی انتظامی انجام می‌شود و از لحاظ امنیتی خدا را شکر مشکلی وجود ندارد و مدارس ما آماده برپایی و برگزاری بزرگترین رویداد کشور هستند.

او تصریح کرد: همانطور که مردم با ارزش‌ترین سرمایه خود را به دست آموزش و پرورش می‌دهند ما هم همه امکانات را بسیج کرده ایم تا سال تحصیلی جدید مدارس این شهرستان با آمادگی کامل برای برپایی و برگزاری کلاس‌ها مهیا شوند.

مدیر آموز ش وپرورش شهرستان منوجان گفت: امسال در این شهرستان ۱۴ هزار کلاس اولی مهمان مدارس منوجان هستند که ما ورود آن‌ها را بوستان علم و تربیت خوش آمد می‌گوییم.

چتروز گفت: ۶ مدرسه فرسوده در این شهرستان شناسایی وساختمان جدید برای آنها به همت سازمان نوسازی مدارس کشور ساخته خواهد شد.

او افزود: مدارس شهداء قلعه (قدیمی‌ترین مدرسه حوزه شهری)، مدرسه شهید رجایی بجگان، شریعتی لاریان، حافظ دهنو، بنت الهدی ماه کنگان، شهید عزیزی چاهشاهی بعنوان مدارس فرسوده شناخته شده اند.

مدیر آموزش و پرورش منوجان گفت: در طول دو ماه آینده با ارسال لیست این مدارس به سازمان نوسازی مدارس کشور نسبت به احداث ساختمان جدید این مدارس اقدام خواهد شد.

او بیان کرد: طبق تفاهم نامه‌ای که میان گهر زمین (معین اقتصادی منوجان) و اداره کل نوسازی منعقد شد مدارسی که گهرزمین تعمیر و تجهیز می‌کند اداره کل نوسازی نسبت به تجهیز وسایل سرمایشی، گرمایشی و آموزشی آن اقدام کند.

او اظهار کرد: تهیه و تجهیز مدارس نوساز نیازمندی‌های مدارس شهرستان اقلام درخواست شده تا اول مهرماه توسط اداره کل نوسازی مدارس در اختیار این اداره قرار خواهد گرفت.

چتروز بیان کرد: آسفالت مدارس شهید امیری و شهید باعثی ماه کنگان به همت اداره کل نوسازی مدارس تا دوماه آینده انجام می‌شود.

او افزود: مدرسه نوساز شهید راشد خاکساری حسین آباد ظرف دوماه آینده تجهیز و آسفالت آن با تلاش نوسازی مدارس انجام می‌شود.

چترروز با بیان اینکه گازکشی مدارس شبانه روزی به همت اداره کل نوسازی مدارس انجام می‌شود، گفت: طرح کپرزدایی مدارس استان انجام شد و امسال مدارس بلوکی و تخریبی در برنامه کاری این اداره کل است که در دوسال آینده برای کلیه مدارس بلوکی و تخریبی ساختمان جدید احداث شود.

انتهای پیام /ی

آمادگی مدارس منوجان برای آغاز سال تحصیلی جدید

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.