سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرکشی مسئولان شهرستان‌های استان مرکزی از خانواده شهدا

به مناسبت هفته دفاع مقدس مسئولان شهرستان‌های استان مرکزی به دیدار خانواده شهدا رفتند.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس و در آستانه کنگره ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی جمعی از مسئولین شهرستان‌های استان مرکزی به دیدار خانواده شهدا رفتند و از آن‌ها برای شرکت در اجلاسیه اصلی کنگره ملی نقش امام خمینی (ره) در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی دعوت کردند.

سرکشی به ۲ خانواده شهید در محلات

جمعی از مسئولان شهرستان محلات از دو خانواده شهید سید علی اکبر بیدگلی و شهید مهدی انصاری دیدارو از این خانواده‌ها و استقامتشان تجلیل کردند.

سرکشی به ۴ خانواده شهید در کمیجان

جمعی از مسئولین شهرستان کمیجان با حضور در روستای اسفندان با خانواده معظم شهیدان طیب جمالو، اسلامعلی داودی یحیی اسفندانی و اروجعلی رحیمی دیدار کردند و از صبر و استقامت خانواده معظم شهدا تجلیل کردند.

حجت الاسلام مقدسی پور امام جمعه شهرستان کمیجان در این دیدار‌ها خانواده معظم شهدا را مایه عزت و افتخار و سربلندی کشور دانستند و گفتند این شهدا بودند که راه حق را پیش رو خود قرار دادند و برای عزت و آزادی کشور و پیروزی اسلام جانفشانی کردند.

سرکشی به ۴ خانواده شهید در زرندیه

مسئولین شهرستان زرندیه هم با خانواده شهیدان حسین انوری، مسعود اخوان، حسینعلی پاکنیت و رحیم اخوان در شهر مامونیه دیدار و از خانواده‌های این شهیدان تجلیل کردند.

ابوالفضل انصاریان رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان زرندیه در این دیدار‌ها گفت: خانواده‌های معظم شهدا پشتیبان و باعث تداوم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند و امنیت و آسایش امروز جامعه فعلی ما مرهون جانفشانی شهدای عزیز و بزرگوار این نظام هستند و ما همگی در مقابل خون این شهیدان مسئول هستیم و راهشان را باید با جدیت ادامه خواهیم داد.

سرکشی به ۲ خانواده شهید در اشتیان

حجت السلام نیشابوری امام جمعه موقت شهرستان آشتیان به همراه جهانمیرزایی فرماندار آشتیان و یکی از فرمانده هان سپاه روح الله استان مرکزی و رضایی فرمانده مقاومت ناحیه آشتیان با خانوداه‌های شهیدان سید کمال حسینی و علی حسینی دیدار و از صبران‌ها تجلیل کردند.

انتهای پیام / ج

برچسب ها: شهدا ، دفاع مقدس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.