سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک خبرداد؛

تحصیل ۵۰۰ دانشجو در دانشکده علوم پزشکی خمین

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: ۵۰۰ دانشجو در دانشکده علوم پزشکی خمین تحصیل می‌کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  جمالیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک در مراسم تکریم و معارفه سرپرست دانشکده علوم پزشکی خمین  گفت: ۵۰۰ دانشجو در پنج رشته پرستاری، هوشبری، اتاق عمل، علوم آزمایشگاهی و فوریت‌های پزشکی در دانشکده علوم پزشکی خمین تحصیل می‌کنند.

جمالیان افزود: استان مرکزی از نظر توان تخصصی و نیروی انسانی حوزه بهداشت و درمان نمره قبولی دارد، اما در زیرساخت با مشکل فرسودگی بنا‌ها و تاسیسات مواجه است.

او اضافه کرد: وضعیت دانشکده علوم پزشکی در خمین مطلوب است و امکانات درمانی دراین شهرستان نسبت به جمعیت مناسب است.

حجت الاسلام حسینی پور امام جمعه خمین هم در این مراسم گفت: اقدامات زیادی برای بهبود کیفیت درمانی در مرکز بیمارستانی خمین انجام شده، اما شرایط کنونی هنوز پاسخگوی نیاز‌های درمانی مردم نیست.

حجت الاسلام حسینی پور افزود: جامعه پزشکان از گروه‌های مرجع هستند و باید در رفتار و خدمت به همنوع سرآمد باشند.

طهرانی فرماندار خمین هم در این مراسم با اشاره به اجرای برنامه تحول نظام سلامت گفت: این طرح توسط دولت اجرا شد که در بسیاری از بخش‌ها کیفیت خدمات را افزایش داد و به طور نسبی موفقیت داشته است.

طهرانی افزود: پرداخت مطالبات پزشکان و نیرو‌های درمانی از مشکلات اجرای این برنامه است که باید اصلاحات لازم در این راستا صورت بگیرد.

مراسم تودیع و معارفه سرپرست جدید دانشکده علوم پزشکی خمین با حضور جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی در سالن همایش‌های بیت امام خمینی (ره) برگزار شد.

در این مراسم مجتبی دیده‌دار به عنوان سرپرست جدید دانشکده علوم و خدمات بهداشتی، درمانی خمین معرفی و از زحمات جواد جواهری قدر دانی شد.

انتهای پیام / ج

مراسم تکریم و معارفه سرپرست دانشکده علوم پزشکی خمین

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.