سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

احتمال کناره‌گیری یک نامزد دموکرات از رقابتهای انتخاباتی ۲۰۲۰ آمریکا

کوری بوکر، نامزد دموکرات انتخابات آمریکا اعلام کرد اگر ستاد انتخاباتی او نتواند ۱.۷ میلیون دلار کمک‌های مال جمع‌آوری کند، از این رقابتها کناره‌گیری خواهد کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از گاردین، کوری بوکر، نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا اعلام کرد در صورتی که ستاد انتخاباتی او نتواند تا پایان این ماه مبلغ ۱.۷ میلیون دلار کمک‌ مالی جمع آوری کند، از انتخابات کناره گیری خواهد کرد.

وی در یادداشتی خطاب به حامیان خود نوشت: بدون افزایش کمک‌های مالی نمی‌توانیم این مسیر طولانی را طی کنیم. ۱۰ روز آینده مشخص می‌کند که آیا کوری بوکر در این رقابت‌های انتخاباتی باقی می‌ماند یا خیر.

بوکر همچنین در حساب توییتر خود نوشت: واقعا یک اقدام غیرمعمول است که یک ستاد انتخاباتی اینقدر صریح صحبت کند؛ من از مردم می‌خواهم بدانند که ما در کجا ایستاده ایم و از آن‌ها می‌خواهم درک کنند که ما راهی برای پیروزی داریم؛ اما من به تنهایی نمی‌توانم این مسیر را طی کنم.

این سناتور دموکرات نیوجرسی همچنین تأکید کرد هدف او از انتشار این یادداشت جمع آوری پول برای کمپین انتخاباتی اش نبوده است. کوری بوکر یکی از دو سناتور آفریقایی-آمریکایی است که در حال حاضر در رقابت‌های انتخاباتی آمریکا حضور دارد. وی پیشتر شهردار نیوآرک در ایالت نیوجرسی بوده است.

بیل دی بلازیو، شهردار نیویورک هم روز جمعه از رقابت‌های انتخاباتی ۲۰۲۰ کناره گیری کرد. اما کوری بوکر همیشه در نظرسنجی‌ها از شهردار نیویورک محبوبیت بالاتری داشته است.

جو بایدن، معاون سابق باراک اوباما، الیزابت وارن، سناتور ماساچوست و برنی سندرز، سناتور دموکرات ورمونت ۳ نامزد دموکراتی هستند که در نظرسنجی‌های اخیر بالاترین رتبه را در این حزب کسب کرده اند.

انتهای پیام/

برچسب ها: آمریکا ، اقتصاد جهان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.