سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان رضوی:

صحنه زندگی انسان‌ها صحنه جهاد است

مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: صحنه زندگی انسان‌ها صحنه جهاد است و در جریان انقلاب اسلامی روحیه انقلابی گری، تفکر و عملکرد جهادی لازم است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حجت الاسلام و المسلمین هادی صاحبقرانی مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در مراسم تکریم و معارفه رئیس اداره تبلیغات اسلامی تربت جام، گفت: صحنه زندگی انسان‌ها صحنه جهاد است و در جریان انقلاب اسلامی روحیه انقلابی گری، تفکر و عملکرد جهادی لازم است.

او ادامه داد: امروزه پیروزی‌های فراوان جبهه اسلام در یمن، عراق، نیجریه، آفریقا، آمریکای لاتین و... در قابل مستکبرین و طاغوت دشمن را به زانو در آورده است و پرچم مقدس لا اله الا الله به زودی در کل عالم فراگیر خواهد شد.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: حرکت انقلاب ساری و جاری است ممکن است جا بمانیم اگر در سایه انقلاب اسلامی با وحدت، همدلی و تفکر اسلامی حرکت کنیم پیروز خواهیم شد.

حجت الاسلام و المسلمین صاحبقرانی افزود: سازمان تبلیغات اسلامی به‌عنوان یکی از متولیان امور فرهنگی و تبلیغی کشور به منظور تبیین و گسترش فرهنگ اسلام نقشی خطیر و حساسی را بر عهده دارد.

انتهای پیام //ز. ج
 

برگزاری  مراسم تکریم و معارفه رئیس اداره تبلیغات اسلامی تربت جام

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.