سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مجوز ۴ دفتر خدمات مسافرتی گردشگری در اردبیل ابطال شد

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: به علت عدم رعایت ضوابط و مقررات مجوز ۴ دفتر خدمات مسافرتی گردشگری ابطال شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، صغری فرشی، مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: به علت عدم رعایت ضوابط و مقررات مجوز ۴ دفتر خدمات مسافرتی گردشگری ابطال شد.

او افزود: این دفاتر خاطی به علت عدم رعایت ضوابط و مقررات، عدم تهیه پروانه و عدم فعالیت در راستای گردشگری بعد از گذراندن مراحل قانونی ابطال مجوز گردید.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: همچنین مجوز یک دفتر خدمات مسافرتی گردشگری نیز به علت عدم رعایت ضوابط قانونی به مدت ۳ ماه تعلیق شد.

فرشی با اشاره به اینکه نظارت اداره کل بر دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری افزایش یافته است، افزود: ارج نهادن به دفاتری که به صورت منظم و قانونی و در راستای توسعه گردشگری استان قدم بر میدارند از جمله اهداف اصلی ما است.

او تصریح کرد: دفاتر بخش مهمی از زنجیره توسعه گردشگری در استان هستند که لازم است بهره وری فعالیت آن‌ها در این راستا افزایش یابد.

انتهای پیام/ع

دفاتر بخش مهمی از زنجیره توسعه گردشگری در استان اردبیل هستند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.