سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امروز صورت گرفت؛

آغاز به کار سیزدهمین نمایشگاه ایران پلاست با حضور وزیر نفت

سیزدهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست با حضور وزیر نفت و معاونان وزیر آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، سیزدهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست امروز با حضور بیژن زنگنه وزیر نفت، بهزاد محمدی معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی و رضا رحمانی وزیر صمت افتتاح شد.

سیزدهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست با شعار کسب و کار جهانی در شرایط بین المللی کنونی کشور فرصت مناسب برای تحقق رونق تولید و تسهیل روند بازاریابی صنایع پلاستیک داخلی و حضور هرچه بیشتر صنایع تکمیلی پتروشیمی در بازار‌های جهانی به شمار می‌رود.

گفتنی است؛ سیزدهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست امسال با حضور ۵۷۰ شرکت داخلی و ۳۵ شرکت خارجی برگزار شده و ۱۲ هیئت از ۱۰ کشور خارجی و ۱۴ کشور مستقل از این نمایشگاه به عنوان بزرگترین گردهمایی صنعت پتروشیمی و صنایع تکمیل پتروشیمی بازدید می‌کنند همچنین ۱۲ هیئت از کشور‌های عراق، افغانستان، ترکیه، آذربایجان، پاکستان، ویتنام، ارمنستان، کنیا، هندوستان، تونسو؟ و تجار انفرادی از کشور‌های ایتالیا، اوکراین، چین، رومانی، روسیه، سوریه و لبنان در این نمایشگاه حاضر می‌شوند.


بیشتر بخوانید: صادرات ۲۲ میلیون تن محصول پتروشیمی در سال/ صنعت پتروشیمی ۱۷ میلیارد دلار در آمد کسب کرده است


این نمایشگاه امسال با ۱۵ سالن و بیش از ۳۱ هزار مترمربع و ۳ هزار و ۳۰۰ متر مربع فضای باز نمایشگاهی برگزار می‌شود.

معرفی توانمندی‌های شرکت‌های استارت آپ و دانش بنیان، برگزاری سمینار‌ها و کارگاه‌های آموزشی در زمینه صنایع تکمیلی و امضای قرارداد‌های همکاری میان شرکت‌های فعال پتروشیمی از برنامه‌های این نمایشگاه به شمار می‌رود.

انتهای پیام/

افتتاح نمایشگاه ایران پلاست با ۱۵ سالن و بیش از ۳۱ هزار مترمربع و ۳ هزار و ۳۰۰ متر مربع فضا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.